اکنون می توانید حتی با شخصیت های گیم که کنترلشان نمی کنید هم صحبت کنید ، چیزی فوق العاده

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، نسخه نمایشی فناوری نو از Inworld شیوه کنونی مکالمه و دیالوگ های متنی را منسوخ می کند. چرا که اکنون می توانید شخصیت های بازی مبتنی بر هوش مصنوعی خود را با شخصیت های کاملاً شکل گرفته ایجاد کنید و به صورت شفاهی با آن ها صحبت کنید. این تجربه شگفت انگیز خواهد بود.

اکنون می توانید حتی با شخصیت های گیم که کنترلشان نمی کنید هم صحبت کنید ، چیزی فوق العاده

ChatGPT به دنیا نشان داد که هوش مصنوعی مکالمه توانایی پاسخ بی درنگ را دارد و بر این پایه می شود شخصیت های گیم قادر به پاسخ و دیالوگ ساخت.

این نوع هوشمندی به NPC های بازی های ویدیویی (شخصیت های غیربازیکن) رسیده و سرعت و زیبایی پیشرفت این فناوری تازه بسیار جالب است.

Inworld پلتفرمی را ایجاد کرده است که از طریق آن استودیو های بازی های ویدیویی و گیمرهای عادی می توانند بدون نیاز به دانش کدنویسی، شخصیت های کاملاً تعاملی ایجاد کنند. سپس می توانید این شخصیت ها را در وب منتشر کنید و در مورد هر موضوعی که دوست دارید با آن ها چت کنید.

فرآیند خلق شخصیت می تواند بسیار ساده یا به همان اندازه ای که دوست دارید و انتخاب می کنید، عمیق و پیچیده باشد. اگر می خواهید نتایج سریعی داشته باشید، می توانید به سادگی شرحی از شخصیت بنویسید و از سیستم بخواهید در تنظیمات بعدی بهترین حدس خود را انجام دهد، سپس آواتار های دوبعدی و سه بعدی را آپلود کنید یا آن ها را با استفاده از سرویس های دیگر تولید کنید.

اگر می خواهید با یک شخصیت شناخته شده صحبت کنید، خواه زنده باشد، مرده باشد یا تخیلی، به سادگی می توانید اطلاعات و آمارش را به سیستم بدهید.

اگر می خواهید عمیق تر حرکت کنید، می توانید زحمت بیشتری به خودتان بدهید و در مورد شخصیت، انگیزه ها، ناامنی ها، مرحله زندگی، تاریخچه، تمایلات عاطفی، علایق شخصیت به هوش مصنوعی بگویید. همچنین می توانید آن ها را با حقایق و دانش خاص بارگذاری کنید، یا اطلاعاتی را وارد کنید که برای گروه هایی از شخصیت های دنیای بازی تان مشترک است. می توانید به آن ها اهداف یا وظایف خاصی بدهید که باید انجام دهند یا محرک هایی را معرفی کنید که آن ها را به انجام کار های خاصی سوق دهد. شما می توانید از میان طیف وسیعی از صدا ها و سبک های مصاحبه انتخاب کنید و تعاملات از پیش تعیین شده ای را ارائه دهید که به هدایت هوش مصنوعی در پاسخ های آن کمک می کند.

تازه همه اینها در مرحله آلفا است. این کاراکتر ها واقعاً بد عمل می کنند. انیمیشن های صورت در این دموی فناوری وحشتناک هستند. صدا ها به درجات مختلف خفه و روباتیک هستند. اما این ها فقط آزمایش هستند. همچنین، شخصیت ها تمایل دارند بیش از حد صحبت کنند، و اگر آن ها را میوت کنید متوقف نمی شوند، بنابراین مجبور می شوید در چندین مونولوگ طولانی بنشینید و منتظر نوبت خود باشید!

اما همه این چیز ها را کنار بگذاریم، این یک تجربه خیره کننده است. عملاً هیچ تاخیری در تعامل کلامی وجود ندارد. در واقع، آن ها آنقدر سریع پاسخ می دهند که اگر در حین صحبت تردید داشتید، به میان حرف شما می پرند و قبل از اتمام کار شروع به پاسخ دادن می کنند.

خوبی اش این است که شما حس مکالمه با یک شخصیت را دارید که به شخصیت خود وفادار است و بر این مبنا صحبت می کند مهم نیست که مکالمه را به کدام مسیر هدایت کنید.

مثلا کاربری یک مدل سریع از بروس لی را بر اساس صفحه ویکی او ساخت ، به موتور Inworld گفت مطمئن شود که سعی می کند به همه چیز با نقل قول های فلسفی مختصر پاسخ دهد، و سپس با بروس لی به نهار رفت!

باید ببینیم این فناوری پس از پیاده سازی، چقدر غنا و شناوری را به دنیای بازی خواهد آورد، به ویژه در VR. دوران بازی های قدیمی Grand Theft Auto گذشته و بازی ها هوشمند می شوند.

علاوه بر این، مردم می توانند از این آواتار ها استفاده عملی کنند و آنها را به معلمان زبان، دستیاران ترانه سرایی، مربیان مکالمه Tinder، استایلیست های شخصی، پزشکان و حتی شبه مخترعی برای تولید ایده ها، تقویت و توسعه آن ها تبدیل کنند.

این فناوری همچنین خطراتی هم در بر دارد. مثلا صحبت کردن با شخصیت هایی مانند فالگیر، درمانگر روابط و روانکاو مبتنی بر زیگموند فروید - در مورد عمیق ترین و تاریک ترین نگرانی ها و جزئیات واقعی زندگی، می تواند بسیار وسوسه انگیز باشد و در عین حال امنیت شما را به خطر بیندازد.

Inworld به شما هشدار می دهد که این کار را نکنید، اما مردم اطلاعات را فاش می کنند، و این اطلاعات ممکن است راهی برای فاش شدن و نقض سیاست حفظ حریم خصوصی پیدا کنند.

اینکه چقدر سریع این فناوری های هوشمند در حال پیشرفت هستند، هیجان انگیز است. واقعاً احساس می شود که وارد آینده شده ایم!

منیع

منبع: یک پزشک
انتشار: 11 فروردین 1402 بروزرسانی: 11 فروردین 1402 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 1725

به "اکنون می توانید حتی با شخصیت های گیم که کنترلشان نمی کنید هم صحبت کنید ، چیزی فوق العاده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اکنون می توانید حتی با شخصیت های گیم که کنترلشان نمی کنید هم صحبت کنید ، چیزی فوق العاده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید