ایران را باید نگارستان گردشگری دنیا نامید

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، تهران (پانا) - وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از ایران به عنوان نگارستان گردشگری دنیا یاد کرد و گفت در هر کدام از 31 استان کشور، مظاهر طبیعی و آثار ارزشمندی وجود دارد که دیده هر دنیاگردی را به خود جلب می نماید.

ایران را باید نگارستان گردشگری دنیا نامید

علی اصغر مونسان در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: ایران را باید نگارستان گردشگری دنیا نامید، از خطه های سرسبز شمال تا کرانه های جنوب و از زیباترین مناطق بکر شرق تا کوه های سر به فلک کشیده غرب، آثار طبیعی، تاریخی، تمدنی و تنوع فرهنگی گسترده شده اند.

وی اضافه نمود: گستره طبیعت چهار فصل کشور از خط ساحلی و جنگلی سرسبز شمال تا مناطق مرکزی و کویری و در ادامه سواحل مکران و خلیج فارس، تنوع کم نظیری را به وجود آورده و گردشگران را به میزبانی خود فرا می خواند.

مونسان ادامه داد: برای پی بردن به تنوع کمی و کیفی این ظرفیت ها، کافی است به دست نوشته دنیاگردانی که ایران را از نزدیک دیده اند، نگاهی بیاندازیم که چگونه از دیدن طبیعت و آثار تاریخی، شگفت زده شده و سایر گردشگران را برای سفر به ایران، ترغیب می نمایند.

وی اضافه نمود: امیدوارم با تمام شدن همه گیری کرونا بتوانیم توسعه گردشگری ایران را با حضور گردشگران داخلی و خارجی رقم بزنیم.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 25 فروردین 1400 بروزرسانی: 25 فروردین 1400 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 1051

به "ایران را باید نگارستان گردشگری دنیا نامید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایران را باید نگارستان گردشگری دنیا نامید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید