باید آسیب های ناشی از کرونا در صنعت گردشگری را جبران کنیم

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بوشهر گفت: طبق مصوبات جدید وزارت با رعایت پروتکل های بهداشتی می توانیم اهداف توسعه صنعت گردشگری را به پیش ببریم.

باید آسیب های ناشی از کرونا در صنعت گردشگری را جبران کنیم

ایسنا:محمدحسین ارسطوزاده در جلسه هم اندیشی جامعه هتلداران استان بوشهر در مورد مسائل پیش آمده بر اثر شیوع ویروس کرونا عنوان نمود: بر هیچکس پوشیده نیست که صنعت گردشگری تحت تاثیر ویروس کرونا قرار گرفته است که باید با همدلی و با تمام توان در شرایط موجود و با کمترین هدر رفت زمان در پساکرونا خسارت ها را جبران کنیم.

وی با اشاره به آخرین شرایط و شرایط صنعت گردشگری در استان بوشهر اظهار کرد: همدلی و هم افزایی در جهت جبران خسارت ها با مشارکت انجمن ها و تشکل های حرفه ایی استان میسر خواهد شد، زیرا اعتقاد داریم که انجمن ها می توانند در کنار هم و در کنار ما یاری شایانی به صنعت گردشگری استان داشته باشند.

این مسئول ادامه داد: قبل از هر گونه اقدام عملیاتی در مورد فعالیت صنایع گردشگری استان نیازمند آنالیز و گفتگو با تشکل ها و انجمن های حرفه ای این گروه ها و همچنین تابع پروتکل های بهداشتی ابلاغ شده از سوی وزارت خواهیم بود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر تاکید نمود: چنین جلساتی در ایام برای برنامه ریزی آینده باید تداوم داشته باشد، در تدوین برنامه های پسا کرونا به حضور صنعتگران حوزه گردشگری نیازمندیم تا با مشارکت همگانی و برنامه ریزی دقیق فرایند توسعه و رشد این صنعت را در استان با جدیدیت به خاتمه برسانیم.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 6 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 499

به "باید آسیب های ناشی از کرونا در صنعت گردشگری را جبران کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باید آسیب های ناشی از کرونا در صنعت گردشگری را جبران کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید