برنامه دولت برای خانه های خالی

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، به گزارش تجارت نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمود محمودزاده معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی در مورد ساماندهی بازار اجاره بها و سیاستگذاری وزارت راه و شهرسازی دراین خصوص، ضمن تاکید بر اینکه بازار اجاره همیشه توسط بخش خصوصی ساماندهی می گردد، گفت: پیش تر نهاد اجاره داری در کشور وجود نداشت که موضوع اجارهداری حرفهای به جد توسط معاونت مسکن و ساختمان در حال پیگیری است.

برنامه دولت برای خانه های خالی

جهت دریافت خدمات رنگ پتینه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

معاون وزیر راه و شهرسازی راه اندازی نظام اجاره داری حرفه ای را راهکاری قابل اطمینان برای نظم دادن به بازار اجاره مطرح نمود و شرح داد: از دیگر موضوعاتی که توسط وزارتخانه در مورد بازار اجاره در دست پیگیری قرار گرفته است، تکمیل اطلاعات سامانه املاک و اسکان است که در نیمه بهمن 98 رونمایی شد.

محمودزاده ادامه داد: اطلاعات سامانه املاک و اسکان توسط سازمان ها، وزارتخانه ها و نهادهای دیگر در حال جمع آوری است تا تحویل سازمان امورمالیاتی گردد.

وی توضیح داد: هدف ما در وزارت راه و شهرسازی از کوشش برای راه اندازی این سامانه و تکمیل اطلاعات آن توسط سازمان ها و دستگاه های مختلف، شناسایی خانه های خالی و راهنمایی آنها به بازار اجاره است.

محمودزاده گفت: راهنمایی خانه های خالی به سمت بازار اجاره موجب خواهد شد تا شاهد تاثیر مثبت در بازار اجاره باشیم. با توجه به وضعیتی که هم اکنون برای مستاجران وجود دارد و کاملا قابل درک است که بخش عمده ای از آنها به دلیل بحران کرونا، از عهده مخارج و هزینه کرایه واحدهای مسکونی برنمی آیند، امید است تا بتوانیم کمکی انجام دهیم و شاهد فرایند کاهشی اجاره بها به جای افزایش آن باشیم.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 13 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 285

به "برنامه دولت برای خانه های خالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه دولت برای خانه های خالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید