بهترین سفرهای خارجی تا 10 میلیون تومان

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، سفر با 10 میلیون به کدام کشورها ممکن است!!!

سفر یکی از مجذوب کننده ترین فعل هایی است که افراد در زندگی خود انجام می دهند، برای تعریف این واژه تنها کلمه ای که می توان گفت این است که مجموعه ای از نامحدودیت ها که نتیجه آن تنها یک چیز است و آن حال خوب می باشد. اما گاهی بنابر دلایل مختلف افراد از این فعل مجذوب کننده بازمی مانند و نمی توانند به مقاصدی که می خواهند سفر کنند. یکی از این دلایل هزینه سفر است به خصوص برای سفرهای خارجی این موضوع بسیار به چشم می خورد. از همین رو ما در این مطلب از مجله گردشگری خبرنگاران قصد داریم تا درباره کشورهای خارجی که می توان با 10 میلیون به آن ها سفر کرد و تجربه یک سفر خارجی را به وجود آورد، صحبت کنیم؛ در ادامه با ما باشید تا با مقاصدی که سفر با 10 میلیون به آن ها امکان پذیر است، آشنا شوید.

بهترین سفرهای خارجی تا 10 میلیون تومان

آنچه در این مقاله خواهید خواند!

دبی | آنکارا | آنتالیا | استانبول | بدروم | تفلیس | وارنا | کوالالامپور | کوالالامپور-سنگاپور | دهلی-آگرا-جیپور | بانکوک | پاتایا | بانکوک-پاتایا

شهر دبی

یکی از شهرهایی که سفر با 10 میلیون به آن امکان پذیر است، دبی می باشد. این شهر مدرن با مجذوب کنندهیت های به خصوص خودش توانسته در سال های به عنوان یکی از قطب های گردشگری دنیا تبدیل شود و مسافران زیادی را به سمت خودش جذب کند. در این شهر تلفیقی از سنت و مدرنیته در کنار قرار گرفته اند که این موضوع می تواند برای ذوق هر سبک سلیقه ای خوش آید. مسافران می توانند در هتل های لوکس و گران اقامت کنید و به مراکز خریدی بروید که از لوکس ترین مراکز دنیا به شمار می فرایند در عین حال در قسمت های تاریخی شهر خانه های قدیمی و موزه های سنتی ببینید. وجود مراکز خرید فراوان و مراکز تفریحی و سیاحتی بی شمار در این شهر یک مقصد توریستی مجذوب کننده ساخته است و به دلیل نزدیکی به ایران و سهولت سفر، دبی همواره یکی از مقاصد ایرانیان برای سفرهای تفریحی بوده است.

شهر آنکارا

به طور کلی کشور ترکیه یکی دیگر از کشورهایی است که سفر با 10 میلیون یا حتی کمتر از این مبلغ امکان پذیر است و شما می توانید با صرف هزینه اندکی یک سفر خارجی مجذوب کننده را برای خودتان بسازید. اگر چه افراد بسیاری هستند که فکر می کنند استانبول مرکز ترکیه است که البته این کاملا اشتباه است و مرکز این کشور اوراسیایی آنکارا است. آنکارا دومین شهر بزرگ ترکیه است و به دلیل دارا بودن جاذبه های تاریخی، گردشگری و فرهنگی جز یکی از مقاصد محبوب مسافران واقع شده است و همچنین از آنجایی که مرکز این کشور است مراکز اداری بسیاری در آن قرار دارند که یکی از آن ها سفارت کانادا است و ایرانی هایی که قصد مهاجرت و دریافت ویزای کانادا را دارند به سمت آنکارا باید سفر کنند.

شهر آنتالیا

آنتالیا از دیگر شهرهایی است که سفر با 10 میلیون به آن ممکن است. این شهر توریستی در غرب کشور کشور ترکیه قرار گرفته و در حقیقت بیشتر بخش تاریخی و فرهنگی این کشور را شامل می شود و جالب است بدانید جز اولین سکونتگاه های انسانی در ترکیه می باشد. به دلیل شرایط جغرافیایی که شهر آنتالیا در ترکیه دارا هست همواره مدیترانه ای بوده و در تابستان ها این شهر آفتابی و در زمستان ها معتدل و بارانی می باشد. اگر برای شنا در سواحل آن می خواهید بروید پیشنهاد می کنیم بین ماه های فروردین تا آبان برنامه سفرتان را تنظیم کنید.

شهر استانبول

استانبول یکی از پر طرفدارترین مقاصد گردشگری بین تمام کسانی است که قصد سفر به ترکیه را دارند. این شهر به دلیل مراکز خرید، جشنواره های متنوع و همینطور جاذبه های گردشگری که دارد سبب شده تا از مجذوب کنندهیت خاصی در بین عموم مردم و به خصوص ایرانیان برخوردار باشد.

با توجه به نزدیکی شهر استانبول به تهران ایران ها می توانند استانبول را برای سفر با هفت میلیون یا حتی کمتر انتخاب کنید.

آذر تا بهمن، بهترین زمان برای داشتن سفر ارزان به استانبول است. البته توجه داشته باشید که هوا هم در این زمان در شهر استانبول سرد است.

برای اطلاعات کاملتر جهت سفر به این شهر می توانید راهنمای سفر به استانبول و مطلب چطور سفر ارزان به استانبول داشته باشیم را جهت کاهش هزینه های خودتان را در مجله گردشگری خبرنگاران مطالعه کنید.

شهر بدروم

سرزمین آب های ابدی! بله در شهر بدروم تا چشم کار می کند نور و آب دیده می شود که همین موضوع سبب شده تا گردشگران زیادی برای گذراندن تعطیلات تابستانی خود به سمت این شهر در جنوب غربی ترکیه سفر می کنند. شاید جالب باشد برایتان که بدانید دلیل نام گذاری شهر بدروم این بوده که معنی این واژه می شود پایین که از آنجایی که در پایین کشور ترکیه هم واقع شده است با هم در ارتباط هستند.

بهترین زمان سفر به شهر بدروم اواخر بهار و فصل تابستان همه چیز فراهم است تا در کنار ساحل شنی زیبای این شهر دیدنی نهایت لذت را ببرید.

شهر تفلیس

قبل از اینکه بخواهیم یکی دیگر از شهرهای خارجی برای سفر با 10 میلیون را معرفی کنیم، لازم است بگوییم که برای سفر به این شهرها با کمتر از 10 میلیون هم می توانید اقدام کنید و این شما هستید که می توانید سفرتان را مدیریت کنید با این 10 میلیون دو نفره به سفر کنید یا خودتان تنها در بهترین هتل های و با بهترین پروازها سفر کنید. خوب بریم سراغ اصل موضوع که معرفی شهرهای مورد نظر برای سفر با 10 میلیون هستند. تفلیس یکی دیگر از این شهرهای خارجی است که مسافران می توانند با پرداخت هزینه ای نزدیک به 10 میلیون یا حتی کمتر یک سفر خارجی داشته باشند. شهر تفلیس به دلیل تاریخچه خود و همچنین وجود بناهای قرون وسطایی خود که همچنان دست نخورده به جای مانده یکی از شهرهای مجذوب کننده در نزدیکی ایران به شمار می رود.

برای اطلاعات کاملتر جهت سفر به این شهر می توانید راهنمای سفر به تفلیس را در مجله گردشگری خبرنگاران مطالعه کنید.

شهر وارنا در بلغارستان

خبرنگاران به عنوان مجری مستقیم برگزارکننده تورهای وارنا تنوع بالایی در پکیج های سفری خود دارد و مسافران می توانند این شهر بلغاری را به عنوان یکی از مقاصد مجذوب کننده سفر با 10 میلیون یا حتی کمتر انتخاب کنند.

شما هزینه ای که برای سفر به وارنا که یک مقصد اروپایی است پرداخت می کنید بسیار کمتر از چیزی است که تصورش را دارید. وارنا یک مقصد عالی برای سفر با 10 میلیون تومان است، اگر برای تابستانتان برنامه ای ندارید پیشنهاد ما شهر وارنا است.

این شهر جاذبه های تاریخی زیادی دارد اما گردشگران بیشتر از این که برای دیدن این جاذبه ها به این شهر بفرایند، دنبال لذت بردن از سواحل دلفریبش هستند. قدم زدن در کوچه پس کوچه های این شهر حال و هوای خاصی دارد. بهترین زمان سفر به وارنا ماه های جولای و آگوست است، شما می توانید در بین ماه های مه تا اکتبر برای سفر به این شهر برنامه ریزی های لازم را انجام دهید، چرا که آب و هوای این شهر در این زمان ملایم است و دمای هوای بین 25 تا 28 درجه سانتی گراد است.

تورهای متنوع وارنا در سال 1398 شرکت خبرنگاران از هفت میلیون تومان شروع می شود. مدت زمان این تور 7 شب و 8 روز است و پروازهای این مقصد اروپایی همگی ماهان هستند و هتل ها از 3 ستاره تا 5 ستاره در نظر گرفته شده اند.

شهر کوالالامپور

کشور مالزی با توجه به پیشرفت های چشمگیری که در سال های اخیر داشته توانسته از محبوبیت بالایی در بین مسافران خودش برخوردار شود. گردشگران زیادی سالانه به سمت شهر کوالامپور این کشور حرکت می کنند که جز شهرهایی محسوب می شود که سفر با 10 میلیون به آن امکان پذیر است. در این شهر شما می توانید ترکیبی از فرهنگ های مختلف هندی، چینی، مالایی و غربی را مشاهده کنید که در کنار هم تشکیل یک شهر با 180 هزار نفر جمعیت را داده اند.

ماه رمضان و سال نو چینی که در ماه های دی یا بهمن برگزار می شود، بهترین زمان سفر به کوالالامپور محسوب می شود چرا که جشنواره های مختلفی در این شهر برگزار می شود.

شهرهای کوالالامپور - سنگاپور

شرکت مسافرتی خبرنگاران با برگزاری تورهای متنوع و در نظر گرفتن بودجه مالی تمامی اقشار جامعه سعی در ارائه پکیج های مسافتری متنوعی کرده است که یکی از آن ها تور کوالالامپور - سنگاپور است و علاقمندان به این دو شهر می توانند آن را به عنوان مقاصدی که سفر با 10 میلیون به آن ها امکان پذیر است به شمار آورند.

این تور به مدت زمان 4 شب کوالالامپور و 3 شب در سنگاپور برگزار می شود و دارای 3 گشت در کوالا که شامل (یک گشت نیمروز شهری، گشت پوتراجایا با ناهار و گشت گنتینگ هایلند با شام) و یک گشت نیمروز شهری در سنگاپور می باشد.

برای خرید این پکیج با مشاوران سفر خبرنگاران به شماره 8540 تماس حاصل فرمایید.

شهرهای دهلی - آگرا - جیپور

هند کشور 72 ملت که دارای بیش از 32 اثر به ثبت رسیده در سازمان دنیای یونسکو می باشد. حال تصور کنید که می توانید سه شهر دهلی - آگرا - جیپور را در این کشور با کمتر از 10 میلیون بازدید کنید. آژانس مسافرتی خبرنگاران با برگزاری تور های 7 شب و 8 روزه به مقصد این سه شهر اوقات خوشی را برایتان در نظر دارد.

از مهمترین دغدغه های آژانس مسافرتی خبرنگاران برای مشتریان خود انتخاب بهترین شرکت های هوایی و ساعات پروازی برای سفر به مقصد است. به طور مثال برخی آژانس ها با ارائه ساعات پروازی نامناسب هم وقت و هم سرمایه شما را هدر می دهند چرا که اگر شما پروازتان ساعت 12 به فرودگاه هند برسد و شما ساعت 1 شب به هتلتان برسید می بایست هزینه یک روز کامل را پرداخت کنید اما شما از یک روز کامل تنها چند ساعت در هتل اقامت داشته اید و این برایتان عملا تماما هزینه هدر به شمار می رود.

تور دهلی - آگرا - جیپور خبرنگاران شامل 3 گشت می شود که آن ها عبارتند از:

  • منار قطب، دروازه هند، بنای یادبور گاندی، بازدید از محوطه بیرون کاخ ریاست جمهوری
  • بازدید از تاج محل، قلعه قرمز در آگرا
  • بازدید از قلعه آمر، کاخ شهر، کاخ بادها

شهر بانکوک

بعد از ترکیه یکی دیگر از کشورهایی که طرفداران بسیاری برای خود دارد، تایلند است و سالانه مسافران زیادی شهرهای این کشور را برای سفر انتخاب می کنند. شهر بانکوک از جمله شهرهای پر جنب و جوش این کشور است که برای هر سبک سلیقه ای می تواند گزینه مناسبی به شمار بیاید. مطابق با سرشماری های اجرا شده در سال 2010 جمعیت این شهر نزدیک به 8 میلیون نفر بوده که از پر جمعیت ترین شهرهای تایلند به شمار می رود.

بهترین زمان سفر به بانکوک فصل زمستان بین ماه های آبان تا اسفند است.

هزینه اقامت و خورد و خوراک در این شهر به نسبت پایین است به همین دلیل شما می توانید با پرداخت هزینه کمتر 10 میلیون حتی به این شهر بروید و خاطرات خوبی را برای خودتان بسازید. اگر درست برنامه ریزی کنید می توانید حتی دو نفره با 10 میلیون به بانکوک بروید، برای مشاوره بهتر و کاملتر پیشنهاد می کنیم با مشاوران سفر خبرنگاران با شماره 8540 تماس بگیرید.

شهرهای بانکوک - پاتایا

دو شهر بانکوک و پاتایا از بهترین و توریستی ترین شهرهای کشور تایلند هستند که سالانه مسافران زیادی به سمت آن ها سفر می کنند. اغلب کسانی که با سمت بانکوک می فرایند می توانند از راه های آبی این کشور خودشان را به پاتایا هم برسانند و این به معنای آن است که شما می توان با یک تیر دو نشان زد و با سفر به شهر بانکوک به سمت پاتایا هم بروید و از این شهر تایلندی هم دیدن کنید.

بهترین زمان سفر به این دو شهر به دلیل شباعت آب و هوایی که دارا هستند بین ماه های آبان تا اسفند است.

مجموعه گردشگری خبرنگاران برای دو شهر توریستی بانکوک پاتایا دارای تورهای ترکیبی است 4 شب بانکوک و 3 شب پاتایا می باشد که مسافران می توانند با خرید آن از گشت نیمروزی شهری در پاتایا هم برخودار هستند.

منبع: الی گشت
انتشار: 18 فروردین 1401 بروزرسانی: 18 فروردین 1401 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 1503

به "بهترین سفرهای خارجی تا 10 میلیون تومان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین سفرهای خارجی تا 10 میلیون تومان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید