تذکر به روحانی برای فراهم سازی زمینه ثبت نام واجدین شرایط سهام عدالت

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، نماینده شاهین شهر در مجلس به رئیس جمهور ضرورت اتخاذ تصمیم برای فراهم کردن زمینه ثبت نام افراد واجد شرایط برای سهام عدالت را متذکر شد.

تذکر به روحانی برای فراهم سازی زمینه ثبت نام واجدین شرایط سهام عدالت

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فارس ، حسینعلی حاجی دلیگانی کننده مردم شاهین شهر در مجلس به رئیس جمهور ضرورت اتخاذ تدابیر لازم برای ثبت نام افراد واجد شرایط برای دریافت سهام عدالت را متذکر شد.

متن کامل تذکر کننده شاهین شهر به رئیس جمهور به توضیح زیر است:

خلاصه تذکر:

ضرورت اتخاذ تمهیدات لازم برای ثبت نام از افراد واجد شرایط برای سهام عدالت که تا به حال نتوانسته اند ثبت نام کنند.

توضیح تذکر:

جناب آقای رئیس جمهور

می دانید که بر اساس آمار سازمان خصوصی سازی بیش از 52 میلیون و آمار تعاونی های سهام عدالت تعداد 49 میلیون نفر در سهام عدالت ثبت نام کرده اند.

دولت هم لایحه ای را در سال 1396 به مجلس شورای اسلامی ارائه نمود که به خاطر تعداد طرح ها و لوایح زیاد در کمیسیون مالی به نتیجه نهایی نرسید.

اما از چند روز گذشته که آزاد سازی سهام عدالت اعلام شده مراجعات متعددی از مرم که عموما از شش دهک پایین جامعه یعنی واجدین شرایط سهام عدالت هستند انجام شده و خواهان باز شدن سامانه ثبت نام سهام مذکور شده اند.

لذا خواهشمند است جهت برطرف تبعیض بین واجدین شرایطی که قبلا پیروز به ثبت نام شده و کسانی که واجد شرایط بده ولی نتوانسته اند ثبت نام کنند و یا کسانی که در سنوات گذشته واجد شرایط نبوده ولی اکنون واجد شرایط شده اند تدابیر لازم را برای ثبت نام نامبردگان اتخاذ و در صورت لزوم لایحه جهت تصویب به مجلس شورای اسلامی ارسال کنند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 18 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 523

به "تذکر به روحانی برای فراهم سازی زمینه ثبت نام واجدین شرایط سهام عدالت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تذکر به روحانی برای فراهم سازی زمینه ثبت نام واجدین شرایط سهام عدالت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید