تصاویر درون جدید و کوچک DJI Mavic Mini لو رفت

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، امروز در یک فروشگاه اینترنتی کانادایی، تصاویر رسمی و منتشر نشده درون جدید DJI منتشر شد. اسم این درون DJI Mavic Mini خواهد بود و آن را پیش تر در لیست محصولات ثبت شده در FCC هم دیده بودیم. همچنین هفته پیش بود که وب سایت DroneDJ تصاویری از این درون جدید DJI را منتشر کرد اما تصاویری که امروز منتشر شده، رندرهای رسمی از این محصول هستند. آنطور که در این فروشگاه کانادایی تعیین شده بود نیز، DJI Mavic Mini با قیمتی در محدود 500 دلار آمریکا عرضه خواهد شد.

تصاویر درون جدید و کوچک DJI Mavic Mini لو رفت

یکی از مهم ترین نکاتی که درباره این درون متوجه شدیم، این است که وزن آن تنها 249 گرم خواهد بود. این خبر از آن جایی مهم است که به دلیل وزن کم، برای به پرواز درآوردن این درون در بعضی نقاط جهان، نیازی به مجوز نخواهید داشت. پیش از این، سبک ترین درون DJI مدل Mavic Air بود که وزن 430 گرمی داشت و FAA اجازه پرواز بدون مجوز به آن را نمی داد. هم تصاویری که امروز منتشر شده اند و هم تصاویری که DroneDJ منتشر نموده بود، نشان می دهند که DJI Mavic Mini چقدر کوچک است و به سادگی در کف دست جای می گیرد. همچنین DroneDJ که محصول را از نزدیک لمس نموده بود، نوشته بود که این درون اندازه و وزنی در حد گوشی های هوشمند دارد.

زمان پرواز درون DJI Mavic Mini با یک بار شارژ کامل باتری، سی دقیقه عنوان شده که خیلی خوب است. حداکثر رزولوشنی که این درون می تواند در آن فیلم برداری کند نیز 2.7K است و متاسفانه خبری از 4K نیست. البته حدس زده می گردد دلیل این محدودیت در رزولوشن فیلم برداری، این است که DJI Mavic Mini به فروش درون دیگر DJI یعنی Mavic Air یا حتی Mavic Pro، آسیب نزند.

وب سایت کانادایی هیچ اطلاعاتی از زمان عرضه این درون منتشر ننموده اما امروز خود DJI رسما اعلام نمود که مراسمی در روز چهارشنبه 8 آبان برگزار خواهد نمود. به نظر می رسد این مراسم زمان عالی برای این شرکت خواهد بود تا درون جدید و البته بسیار کوچک خود را معرفی کند. شما درباره این محصول و به طور کل دیگر درون های DJI چه فکر می کنید؟

منبع: TheVerge

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 25 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 17

به "تصاویر درون جدید و کوچک DJI Mavic Mini لو رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر درون جدید و کوچک DJI Mavic Mini لو رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید