تور مقرون به صرفه چابهار در روزهای به جامانده از سال 1400

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که برای روزهای تعطیل و سرد پاییز در پی یک مقصد خوب برای سفر و استراحتی چند روزه هستید، چابهار با آب و هوای معتدل و همواره بهار گزینه مناسبی است. خیلی ها در هنگام انتخاب مقصد سفر معمولا جنوب و سیستان و بلوچستان را در نظر نمی گیرند، در حالی که بندر اقیانوسی چابهار با آب و هوای بسیار معتدل و جاذبه های طبیعی شگفت انگیزی و مردمان مهمان نوازی که دارد یکی از برترین مقاصد سفر و گردشگری در ایران است.

تور مقرون به صرفه چابهار در روزهای به جامانده از سال 1400

به گزارش خبرنگاران، برای سفر به چابهار راه های زیادی وجود دارد، اما به دلیل مسافت طولانی، برترین گزینه سفر با تور چابهار است. در سفر با تور چابهار برنامه سفر شما تمام و کمال به وسیله تور و مجموعه ارائه دهنده آن تعیین می گردد و شما دیگر نیازی به خرید بلیط و رزرو هتل چابهار و … به صورت شخصی ندارید. پس بعد از تصمیم برای سفر به چابهار، اولین قدم پیدا کردن تور مقرون به صرفه چابهار و برترین قیمت تور چابهار با کیفیت و خدمات بالا است.

چرا چابهار؟

چابهار یکی از زیباترین بنادر ایران است که در منطقه جنوب غربی سیستان و بلوچستان و در کرانه دریای عمان و اقیانوس هند قرار گرفته است. چابهار تنها بندر اقیانوسی ایران است که همانطور که از نام آن پیدا است، به دلیل نزدیکی به منطقه استوایی در چهارفصل سال دارای آب و هوای بهاری و معتدل است. این بندر جاذبه های بسیار شگفت انگیز و سواحل کم نظیری دارد. علاوه بر این موارد چابهار از نظر بازرگانی نیز موقعیت منحصر به فردی دارد و شما می توانید به راحتی در چابهار از منطقه مالی و بازارهای سنتی اجناس باکیفیت و مقرون به صرفهی را بخرید.

با توجه به افزایش رطوبت هوا در فصول گرم تر سال، برترین زمان سفر به چابهار از مهر تا اردیبهشت ماه است، پس اگر قصد سفر به چابهار را دارید، تعلل نکنید و از همین حالا در پی تور چابهار پاییز و تور چابهار 1400 باشید!

جاذبه های گردشگری

چابهار از نظر جاذبه های طبیعی یکی از اعجاب انگیزترین نقاط ایران محسوب می گردد. از جاذبه های گردشگری چابهار می توان به تالاب لیپار اشاره نمود. تالاب لیپار چابهار به دلیل وجود باکتری ها و پلانکتون ها جزو یکی از 4 تالاب صورتی رنگ در دنیا است. این تالاب علاوه بر رنگ شگفت انگیز دارای انواع پوشش های گیاهی و جانوری نظیر فلامینگوها، طاووسکن و … است.

علاوه بر تالاب لیپار، ساحل صخره ای چابهار، جنگل های حرا در خلیج گواتر ، کوه های مریخی چابهار، روستای درک و بسیاری موزه ها و مساجد جامع قدیمی و سنتی و … از دیگر جاذبه های شگفت انگیز این بندر اقیانوسی هستند.

اگر در این فرصت به جامانده از سال 1400 قصد سفر به چابهار، بکرترین و چشم نوازترین بندر ایران با خاک های رنگی و کوه ها و سواحل منحصر به فرد را دارید و در پی مقرون به صرفه ترین تور چابهار هستید، خبرنگاران در ادامه این مطلب به معرفی بعضی از برترین و باکیفیت ترین مجموعه های ارائه دهنده تور چابهار و خرید بلیط می پردازد؛

همیشه سفر

تور چابهار یکی از مجذوب کننده ترین تورهای مسافرتی است که به شما فرصتی می دهد تا از نزدیک با شهر زیبای چابهار آشنا شوید و از جاذبه های گردشگری این شهر تماشا نموده و به خرید و سرگرمی بپردازید. چابهار یکی از شهرهای بسیار زیبای جنوبی است که تماشاش خالی از لطف نیست.این شهر در جنوب شرقی کشور واقع شده است و یکی از شهرهای استان سیستان و بلوچستان است.همیشه سفر مجری تخصصی تور چابهار به همراه گشت های ویژه شهری سفری خاطره انگیز را برای شما رقم خواهد زد.

چمدون

چمدون یک سامانه هوشمند فروش بلیط هواپیما و رزرو هتل به صورت آنلاین است که با امکاناتی نظیر: پیش بینی قیمت، پیگیری قیمت و رزرو اتوماتیک به شما یاری می نماید بلیط هواپیما تهران چابهار را در برترین زمان ممکن بخرید و نگرانی بابت از دست دادن این بلیط با قیمت مناسب نداشته باشید.

نوراسیر

آژانس نوراسیر با سابقه ترین برگزارکننده تورهای داخلی مقرون به صرفهترین تور چابهار چهارفصل، کیش مرجانی، یزد شهربادگیرها، قشم با هنگام، اصفهان نصف دنیا، شیراز کهن + تور ویژه ماه عسل بصورت زمینی و هوایی با ارائه خدمات عالی و برترین قیمت همیشه مورد استقبال مسافران بوده برای رزرو 02166940100 تماس بگیرید.

فاراگشت

برای اینکه از سفر چابهار نهایت لذت را ببرید و همراه با حرفه ای ترین لیدر منطقه از جاهای تماشای مختلف آن بازدید داشته باشید، پیشنهاد می کنم که با مجری اصلی تور چابهار آژانس فارا گشت کوروش کبیر سفر کنید.

این آژانس چندین سال است که بالاترین درصد رضایت مسافرین را داشته است. برای مشاهده قیمت کامل ترین تور چابهار سایت فارا گشت را مشاهده کنید.

https://faragasht.com/

منبع: همگردی
انتشار: 24 بهمن 1400 بروزرسانی: 24 بهمن 1400 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 1457

به "تور مقرون به صرفه چابهار در روزهای به جامانده از سال 1400" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور مقرون به صرفه چابهار در روزهای به جامانده از سال 1400"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید