جنجال بر سر ریختن ماده مذاب در لانه مورچه!

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، خبرنتیجه باورنکردنی ریختن فلز مذاب در لانه مورچه های آتشین / عکس با واکنش های گسترده ای از سوی کاربران خبرنگاران همراه شد؛ بیشتر کاربران خبرنگاران بر این باورند که این آزمایش علمی غیر اخلاقی بوده و فد پژوهشگر باید در آسایشگاه روانی بستری گردد.

جنجال بر سر ریختن ماده مذاب در لانه مورچه!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلین، خبرنتیجه باورنکردنی ریختن فلز مذاب در لانه مورچه های آتشین / عکس با واکنش گسترده ای از سوی کاربران خبرنگاران همراه شد؛ تعداد زیادی از کاربران خبرنگاران این آزمایش علمی را که در آن آلومینیوم مذاب درون لانه متروکه مورچه های آتشین ریخته شد را غیراخلاقی توصیف کردند.

بیشتر بخوانید:

کروکودیل های این باتلاق جان 900 نفر را گرفتند!

مار بی نوا در دام عنکبوت افتاد / عکس

کاربری در واکنش به این آزمایش علمی نوشت: یعنی با فناوری ایکس ری نمی شد این تصویر را ایجاد کرد که تعداد زیادی مورچه را در مواد مذاب سوزاندند تا نقشه لانه شان را بکشند؟ به کجا میریم... چون مورچه است پس زجر نمی کشد؟ پس کارما ندارد؟

این نظر اما با پاسخ های زیادی از سوی دیگر کاربران همراه شد و تعداد زیادی از کاربران به این موضوع اشاره نمودند که لانه متروکه است و در متن خبر نیز به این موضوع اشاره شده است؛ کاربری در این خصوص نوشت: دوست عزیز، نوشته لانه متروکه یعنی مورچه ای داخلش نبوده بادقت بخون بعداظهارنظرکن... .

در این بین کاربری نیز با اشاره به اینکه این آزمایش علمی منجر به آسیب به مورچه ها شده است، به شعری از فردوسی اشاره نمود و نوشت: چه خوب گفت شاعر گرانقدر کشورمان میازار موری که دانه کش است که جان دارد و جان شیرین خوش است.

تعدادی از کاربران خبرنگاران اما به وجود مورچه های آتشین در میان مواد مذاب در عکس اشاره نموده اند، کاربری به نام حمید در این خصوص نوشت: خوب نگاه کنی مورچه ها تو مواد مذاب معلوم هستند.

دلیل این آزمایش علمی از دید بعضی از کاربران خبرنگاران اما سیراب کردن خوی وحشی گری، توصیف شده است؛ کاربری در این خصوص نوشت: کشت و کشتار آدم ها کم بود ،کشتار دسته جمعی مورچه ها احتمالا روح خبیثشان را سیراب میکنه.

عده ای از کاربران نیز این آزمایش علمی را حیوان آزاری توصیف کردند؛ کاربری به نام ناشناس در این خصوص نوشت: به نظر من این یک حیوان آزاری هست.معلوم نیست چند تا مورچه مردن. این نظر با واکنش های زیادی از سوی دیگر کاربران همراه شد، یکی از کاربران در پاسخ به این نظر نوشت: عزیز من مورچه ها قبلا سوراخ سنبه های لانه شان رادرست نموده بودند ورفتند بعدا مذاب الومینیم داخلش ریختند وبا ورود مذاب به داخل سوراخها ان طرح شکل گرفت. عجولانه قضاوت نکنید کسی این وسط نمرده قربونت.

بعضی از کاربران نیز درخواست کردند تا فرد پژوهشگر داخل آسایشگاه بستری گردد؛ کاربری به نام عبدالرضا غیایی شاملو در این خصوص نوشت: افکار مریض و آزمایشات بیمارگونه که بیشتر شبیه نوعی سادیسم میباشد ریختن مواد مذاب در لانه مورچه. این محقق رو هر چه زودتر در آسایشگاه روانی بستریش کنید.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 1 اسفند 1401 بروزرسانی: 1 اسفند 1401 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 1711

به "جنجال بر سر ریختن ماده مذاب در لانه مورچه!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جنجال بر سر ریختن ماده مذاب در لانه مورچه!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید