حریری: هدف ما تحقق اصلاحات اقتصادی و بازسازی بیروت است

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، نخست وزیر اسبق لبنان ضمن اعلام حمایت جریان المستقبل از نامزدی مصطفی ادیب برای تشکیل دولت جدید، تاکید نمود هدف دولت باید بازسازی بیروت و تحقق اصلاحات اقتصادی باشد.

حریری: هدف ما تحقق اصلاحات اقتصادی و بازسازی بیروت است

جهت دریافت خدمات بازسازی منزل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش به نقل از النشره، سعد حریری، نخست وزیر اسبق لبنان در شروع نشست مشورتی ویژه انتخاب نخست وزیر جدید در کاخ بعبدا در بیروت اعلام نمود که نامزد پیشنهادی جریان المستقبل مصطفی ادیب سفیر لبنان در آلمان است.

او تاکید نمود: هدف ما باید بازسازی بیروت به ویژه پس وقوع انفجار اخیر در بندر این شهر و تحقق اصلاحات مالی و مالی و رسیدن به توافق با صندوق بین المللی پول برای حمایت جامعه جهانی از کشورمان است تا بتوانیم بر فروپاشی به وجود آمده مسلط شویم.

حریری اضافه کرد: همه فراکسیون های مجلسی می دانند که برای رسیدن به این اهداف باید دولت متشکل از افرادی باشد که به توانمندی، پاکی و تخصص سرشناس هستند و هرچه سریعتر دولت تشکیل گردد. تمامی فراکسیون ها اعلام نموده اند که بالاترین همکاری را برای اجرای اصلاحات خواهند داشت.

او در سخنان خود به پیشنهاد امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه اشاره نمود و گفت: مکرون با جامعه جهانی برای یاری به ایستادن لبنان بر روی خرابه ها و تقویت آن و به دست آمدن اصلاحات حقیقی کوشش می نماید و همچنین طرح هایی با صندوق بین المللی پول برای یاری به لبنان دارد.

نخست وزیر اسبق لبنان اضافه کرد: آنچه در کشور رخ داد به علت نبود همکاری میان گروه های سیاسی است. تجربه پیشین شکست خورده است. هیچ تیم سیاسی بزرگتر از خواسته های مردم و احتیاج مردم به ایجاد راه چاره برای برون رفت از وضع موجود وجود ندارد.

او در سرانجام سخنانش تاکید نمود که خواستار تشکیل دولت متخصصان که دستاورد ها و موفقیت هایی داشته اند است و نه دولت تکنوکرات و در روز های آینده جزئیات مرحله آینده را توضیح خواهد داد.

نخست وزیران سابق لبنان دیشب در پیامی اعلام نمودند که در نشست مشترک خود به توافق رسیده اند که مصطفی ادیب را که سه سال مشاور نجیب میقاتی و از سال 2013 تا به امروز سفیر لبنان در آلمان بوده را به عنوان نامزد پیشنهادی خود معرفی نمایند و پیش بینی می نمایند ادیب در کسب آرای موافق از مجلس شانس بالایی دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 7 مهر 1399 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 651

به "حریری: هدف ما تحقق اصلاحات اقتصادی و بازسازی بیروت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حریری: هدف ما تحقق اصلاحات اقتصادی و بازسازی بیروت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید