حل شدن مشکل عملکرد بازخوانی اتوماتیک در توئیتر

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، توئیتر پس از آنالیز شکایات کاربران ناراضی مشکل عملکرد بازخوانی اتوماتیک را رفع کرد.

حل شدن مشکل عملکرد بازخوانی اتوماتیک در توئیتر

به گزارش خبرنگاران به نقل از digitaltrends، توئیتر به تازگی یکی از آزاردهنده ترین مسائل خود را که بر نسخه وب سرویسش تاثیر گذاشته بود، رفع کرد. این مورد عملکرد بازخوانی اتوماتیک در توئیتر بود که این قابلیت را داشت قبل از اینکه شما خواندن توئیت را به پایان برسانید، از دید شما خارج گردد. خبر خوب این است که توئیتر اکنون به شکایات کاربران ناراضی پاسخ داده و ویژگی به روز رسانی اتوماتیک را کنار گذاشته است، به این معنی که دیگر لازم نیست برای یافتن پست مورد نظر وقت خود را برای پیمایش در سایر پست ها تلف کنید. این شرکت میکروبلاگینگ در ماه سپتامبر اعتراف کرد که این موضوع برای بسیاری از کاربران تجربه ای ناامید نماینده بوده و قول داد که آن را تغییر دهد.

این هفته شرکت توئیتر بیان نمود که این تغییر اکنون برای همه کاربران وب در حال انجام است. به روز رسانی به این معنی است که اکنون می توانید با کلیک کردن روی نوار شمارنده توئیت در بالا، توئیت های تازه را به صورت دستی و در خط زمانی موردنظر خود ببینید. این تغییر نسخه وب را با برنامه های تلفن همراه مطابقت می دهد. توئیتر در ماه های اخیر برنامه های زیادی جهت اعمال تغییرات در سرویس خود داشته است. برای مثال، هفته گذشته تعیین شد که این شرکت پس از راه اندازی محدود سرویس اشتراک توئیتر آبی در اوایل امسال در کانادا و استرالیا، میخواهد تا این ویژگی را در ایالات متحده و نیوزیلند هم راه اندازی کند.

بعلاوه اخیراً دسترسی به فضا های توئیتر را افزایش داده است، یک ویژگی شبیه به کلاب هاوس که به کاربران امکان می دهد چت های صوتی را میزبانی نمایند و در به روز رسانی دیگری جستجوی توئیت های یک کاربر را برای کاربران آیفون آسان تر می نماید و این تمام ماجرا نیست. اوایل امسال توئیتر از برش پیش نمایش تصویر خودداری کرد، در حالی که اخیراً پیش نمایش اینستاگرام پس از 10 سال غیبت دوباره در فید های کاربران ظاهر شده است.

بیشتر بخوانید

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 3 دی 1400 بروزرسانی: 3 دی 1400 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 1400

به "حل شدن مشکل عملکرد بازخوانی اتوماتیک در توئیتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حل شدن مشکل عملکرد بازخوانی اتوماتیک در توئیتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید