تور ارزان سنگاپور: خوشمزه ترین ها در خیابان های سنگاپور

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، معرفی دو مرکز غذاهای خیابانی در سنگاپور

شما می توانید برترین بوفه های غذا را در کشور سنگاپور بیابید. به سراغ این بازارها و بوفه های مشهور بروید تا بتوانید به وعده های غذایی بسیار لذیذ دسترسی پیدا کنید. غذاهای سنگاپوری در کلاس دنیای قرار دارند و بر کسی پوشیده نیست که شهرهای این کشور یکی از مرکز های اصلی آشپزی در دنیا به حساب می آیند. خبرنگاران در اینجا دو مرکز غذای سنگاپور را به شما معرفی می نماید:

تور ارزان سنگاپور: خوشمزه ترین ها در خیابان های سنگاپور

همراه ما باشید تا با تور ارزان سنگاپور از توسعه‌یافته ترین کشور آسیا دیدن کنید.

بازار تیونگ بارو (Tiong Bahru)

اگر در تیونگ بارو (Tiong Bahru که یکی از برترین محله های سنگاپور است) حضور دارید حتما به سراغ بازار تیونگ بارو بروید تا بتوانید غذاهای محلی ویژه ای را بخورید. در این مکان انتخاب های متعددی وجود دارند. یکی از آن ها چیو کوئه (chwee kueh که از برنج پخته شده ای که بر روی آن ترب و فلفل تازه تکه تکه شده قرار داده شده است) است که در محلی به نام جیان بو چی کوئه (Jian Bo Chee Kueh) ارائه می گردد. نودل ماهی در هویی جی (Hui Ji)، نودل ماهی در یانگ تائو فو (Yong Tau Foo) و پائو (که نوعی نان بخارپز است که با گوشت قرمز پر می گردد) از رستوران تیونگ بارو پائو (Tiong Bahru Pau) نیز دیگر گزینه های لذیذ هستند.

می توانید در هر ساعتی از روز از این غذاهای لذیذ بهره مند شوید ولی به یاد داشته باشید که چیو کوئه و نودل ماهی و مائو در این مکان را می توان صبحانه هایی بسیار عالی به حساب آورد. بهتر است که قبل از این که به سراغ کافه ها و کتاب فروش های مشهور این منطقه بروید، ابتدا صبح خود را با خوردن صبحانه های یادشده آغاز کنید.

به اطلاعات بیشتر احتیاج دارید؟ می خواهید بدانید که کدام یک از این غذاها را می توانید در مکان های دیگر بچشید؟ بهتر است که به این سایت کوچک http://tiongbahru.market/ که به عنوان راهنمای گردشگری در بازار تیونگ لارو عمل می کند سر بزنید.

مرکز غذای جاده فرودگاه قدیمی

مرکز غذای جاده فرودگاه قدیمی در شرق واقع شده است و خانه تعداد زیادی از غذاها و میان وعده های خیره کننده و عالی است. در این مکان می توان نودل های میگوی خیابان آلبرت را نوش جان کرد که شامل یک کاسه سوپ میگوی لذیذ با نودل های زردرنگ و مجذوب کننده آن در برابر شما قرار داده خواهد شد. بعلاوه در کنار این غذا چی چئونگ فان (chee cheong fun که یک نوع رولت نودل برنج است و یک صبحانه محبوب به حساب می آید) نیز به صورت تازه پخته و سرو می گردد.

اگر خودتان و دوستان تان دوست داشتید تا وعده غذایی بزرگ تری را تجربه کنید و غذاها را شریک شوید نیز بهتر است به مرکز کباب های دریایی خیابان ماتار (Mattar) بروید. در این مکان می توانید مواردی مانند لقمه ماهی کبابی و خرچنگ های فلفلی را به همراه برنج سفارش بدهید تا یک غذای اشتها آور را تجربه کنید.

منبع: الی گشت
انتشار: 22 خرداد 1401 بروزرسانی: 22 خرداد 1401 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 1563

به "تور ارزان سنگاپور: خوشمزه ترین ها در خیابان های سنگاپور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان سنگاپور: خوشمزه ترین ها در خیابان های سنگاپور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید