دقیقی: بازیکنان پیکان باید بدانند که تلاش نکنند شکست سختی می خورند، استقلال تیم برتر میدان بود

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، مدیر تیم فوتبال پیکان به این نکته اعتراف کرد که در بازی امروز این تیم مقابل استقلال، شاگردان فرهاد مجیدی تیم برتر میدان بوده اند.

دقیقی: بازیکنان پیکان باید بدانند که تلاش نکنند شکست سختی می خورند، استقلال تیم برتر میدان بود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، سعید دقیقی پس از شکست 3 بر صفر پیکان مقابل استقلال گفت: خیلی وظیفه من نیست که در بُعد فنی صحبت کنم. امروز مقابل تیم پرمهره و خوب استقلال بازی کردیم. سطح مالی و سخت افزاری باشگاه استقلال با باشگاه پیکان قابل مقایسه نیست. آنها با بودجه ای شش هفت برابر پیکان در نقل وانتقالات حضور داشتند.

مدیر تیم فوتبال پیکان در ادامه یادآور شد: بازیکنان پیکان تا این بازی خوب عمل کردند و نشان دادند که حرف های زیادی برای گفتن دارند. بعضی وقت ها پیش می آید و امروز تیم ما خوب نبود. استقلال در شرایط بازی تیم برتر میدان بود و جوانان ما باید به این موضوع برسند که اگر تلاش نکنند شکست سختی خواهند خورد.

وی در پاسخ به این سؤال که با این شرایط بازی های بعدی پیکان با پرسپولیس و سپاهان سخت نمی شود؟؛ گفت: قرعه ما به این شکل است که دو بازی سخت هم بعد از بازی با استقلال داریم. تمام تلاش مجموعه باشگاه این است که بتوانیم بازیکنان را به شرایط قبل از بازی با استقلال برگردانیم. از تمام انرژی مان استفاده خواهیم کرد، چون بازیکنان جوان و بااستعداد داریم و باید به آنها امکانات و اعتماد به نفس بدهیم تا از این شکست برای بازی های آینده درس بگیرند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 دی 1400 بروزرسانی: 24 دی 1400 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 1423

به "دقیقی: بازیکنان پیکان باید بدانند که تلاش نکنند شکست سختی می خورند، استقلال تیم برتر میدان بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دقیقی: بازیکنان پیکان باید بدانند که تلاش نکنند شکست سختی می خورند، استقلال تیم برتر میدان بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید