طعنه های شطرنجی در استوری اینستاگرام، جنگ علنی لک و مظاهری با شاه و وزیر!

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، از دیروز تا حالا استوری های رشید مظاهری و حامد لک، فضای هواداری پرسپولیس و استقلال را تحت تاثیر قرار داده است.

طعنه های شطرنجی در استوری اینستاگرام، جنگ علنی لک و مظاهری با شاه و وزیر!

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، ماجرا از زمانی شروع شد که رشید مظاهری با انتشار یک استوری کنایه آمیز، از کلیدواژه هایی استفاده کرد که در دو سه سال اخیر بعضی از رقبای پرسپولیس، برای توصیف این تیم به کار برده اند. پس از این استوری بود که حامد لک پاسخ مظاهری را داد و بعد دوباره نوبت به دروازه بان استقلال رسید و البته در این بین طرفداران دو تیم هم در ماجرا نقش آفرینی کردند و به کری خوانی پرداختند.

مظاهری در استوری اول خود نوشت: تو بازی شطرنج اگه مهره وزیر رو از یه سری افراد بگیری، کیش و مات میشن، چون بدون وزیر بلد نیستن بازی کنن. او همین جملات را سال پیش و زمانی که پیراهن تراکتور را برتن داشت هم استفاده کرد و البته عکس احسان حاج صفی هم تیمی اش را قرار داد که در آن مقطع مصاحبه ای را علیه تیم پرسپولیس انجام داده و مسئولان فوتبال را به جانبداری از این تیم متهم نموده بود.

گلر پرسپولیس برای پاسخ به مظاهری خیلی صبر نکرد و با شکستن سکوت اینستاگرامی اش نوشت: تو کشور ما آدما به حرفایی که میزنن ایمان ندارن تو خلوتشون. ولی برای اینکه یه قشری رو خرسند نمایند، حرف میزنن، بعد میگن ما نان به نرخ روز خور نیستیم. او این طعنه را با عبارت احتیاج به وزیر و شاه هم نیست، کارو یاد بگیر همراه کرد تا معین گردد منظورش به دروازه بان استقلال است.

حامد لک از زمانی که به پرسپولیس آمده، حتی یک مصاحبه هم انجام نداده و در اینستاگرام هم فعالیت چندانی نداشته اما این بار ادعای مظاهری باعث شد تا این واکنش تند را از خود نشان دهد و البته گلر استقلال هم خیلی زود در مقام پاسخگویی برآمد.

او با اشاره به تکرار جمله سال گذشته اش نوشت که اوضاع فرق ننموده و خطاب به حامد لک چنین متنی را منتشر کرد: نون به نرخ روز خور توی چند حرکت آخر معینه. اونم فقط با وزیر، بدون وزیر نمیشه. مقدار در حد یه سرباز قربانی توی شطرنج.

رشید مظاهری استوری اش را به این شکل انتها داد: توی مکتبی که هستم، بیشتر از این دیگه لازم نمی بینم صحبت کنم. از اسب افتادیم، از اصل که نیفتادیم.

نکته جالب اینکه حامد لک و رشید مظاهری رقابت جالبی برای رسیدن به لیست تیم ملی هم دارند و حالا به این شکل در فاصله دو هفته تا شهرآورد مرکز به این شکل کری خوانی نموده و به شکلی بی سابقه و با لحنی کنایه آمیز، باهم دیالوگ غیرمستقیم برقرار نموده اند.

حامد لک پس از استوری دوم رشید مظاهری، دیگر جوابی به او نداد و قصد نداشت تا حواشی پیرامون خود را ادامه دهد؛ اتفاقی که پس از پرسپولیس دنبال نموده و او با آرامش بیشتری نسبت به سالیان اخیر کارش را انجام می دهد. رشید مظاهری هم حالا با خاتمه این ماجرا امیدوار است تا دوباره به دروازه استقلال برسد و در بازی دربی به میدان برود.

کری خوانی طرفداران استقلال و پرسپولیس هم از روز گذشته تا حالا شدت یافته و پس از سه استوری گلرهای دو تیم، اکنو نوبت طرفداران استقلال که البته به طرز کاملا بی پرده، پاسخ هم را بدهند و حسابی از خجالت هم در بیایند؛ این شاید شروع شهرآوردی باشد که مظاهری می خواهد باخت قبلی را در آن جبران کند و لک امیدوار است دومین کلین شیت را در آن به ثبت برساند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 مرداد 1400 بروزرسانی: 11 مرداد 1400 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 1235

به "طعنه های شطرنجی در استوری اینستاگرام، جنگ علنی لک و مظاهری با شاه و وزیر!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طعنه های شطرنجی در استوری اینستاگرام، جنگ علنی لک و مظاهری با شاه و وزیر!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید