سعادتمند: انتظار دارم رقابتی سازنده و جوانمردانه با پرسپولیس داشته باشیم، بدهی های گذشته مانند الوار روی سر ما ریخته است

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، مدیرعامل باشگاه استقلال این انتظار را دارد که در رقابت دو تیم سرخابی پایتخت اصول بازی جوانمردانه و سالم رعایت گردد.

سعادتمند: انتظار دارم رقابتی سازنده و جوانمردانه با پرسپولیس داشته باشیم، بدهی های گذشته مانند الوار روی سر ما ریخته است

به گزارش خبرنگاران، احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال در جمع خبرنگاران درباره حضور این باشگاه در لیگ کشتی توضیح داد: کشتی ورزش اول مملکت است و طرفداران بسیاری دارد. اعتقاد ما این است که به عنوان یک باشگاه فرهنگی ورزشی باید در رشته های مختلف فعالیت کنیم. کشتی در واقع ویترین افتخارات ورزش کشور است و قهرمانان زیادی در مسابقات المپیک و جهانی داشته است. ما تصمیم بر این گرفتیم خارج بر هزینه های باشگاه و با دریافت اسپانسر مناسب بتوانیم در کشتی و یکی دو رشته دیگر المپیکی فعالیت کنیم.

وی ادامه داد: مذاکرات ما از ماه پیش آغاز شد و قراردادمان را با یک اسپانسر رسمی قطعی کردیم و امروز تصمیم گرفتیم خدمت رئیس فدراسیون کشتی بوده و بازدیدی از خانه کشتی داشته باشیم.

سعادتمند در پاسخ به این سؤال که حضور استقلال در کشتی مقطعی نیست، گفت: ما قراردادی سه ساله با اسپانسرمان بستیم و ما علاوه بر فعالیت در لیگ کشتی پیشنهاد خوبی داشتیم برای فعالیت در بخش نونهالان و نوجوانان باشگاه استقلال در کشتی و روی این تصمیم مصر هستیم تا از رده های پایه در کشتی فعالیت کنیم.

وی درباره این موضوع که با وجود بدهی های زیاد، استقلال در کشتی هم می خواهد فعالیت کند، گفت: ما اسپانسری که گرفتیم فقط در کشتی فعالیت می نماید و بدهی های ما را پرداخت نخواهد نمود. ما نه تنها در کشتی، بلکه در سایر رشته ها برای پرداخت هزینه ها دیناری از فوتبال خرج نخواهد شد و همچنین بالعکس.

مدیرعامل باشگاه استقلال راجع به اینکه نسبت به سایر تیم ها کارشان را دیرتر آغاز خواهند کرد، گفت: استقلال همواره استقلال است. درست است ما کارمان را دیر آغاز کردیم، اما تصمیم داریم با یک تیم خوب و با قدرت در لیگ برتر کشتی کار کنیم.

سعادتمند در خصوص اینکه پیش از این گفته بود فوتبال در دوران کرونا برگزار نگردد، اما الان در کشتی هم تیمداری خواهند کرد، گفت: ما تابع نظام قانونمند در کشور هستیم. در صورتی که ستاد کرونا مجوز را به فدراسیون کشتی بدهد ما هم تابع هستیم. قطعاً ستاد مبارزه با کرونا همه جوانب را لحاظ خواهد نمود.

وی درباره دربی مرحله نیمه نهایی جام حذفی توضیح داد: استقلال باشگاه پرافتخار ایران در آسیاست و با قدرت در مستطیل سبز حاضر می گردد، چرا که دربی بازی حساس و جذابی برای طرفداران دو تیم است. دوستان در پرسپولیس استارت یکسری صحبت ها را زدند. انتظار داریم کری خوانی ها داخل زمین و فیرپلی باشد. اگر قرار است رقابت ها ادامه داشته باشد و رقابت ها نیز ادامه پیدا کند انتظارم از مجموعه پرسپولیس و خودمان این است که رقابتی سازنده و جوانمردانه داشته باشیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال در واکنش به انتشار قرارداد شیخ دیاباته مهاجم مالیایی تیم فوتبال استقلال توضیح داد: بابت این مسئله متأسفم. یک بخش قرارداد محرمانه است. بعضی دوستان که در رسانه ها سابقه زیادی دارند، کارشان غیرحرفه ای بود. چندین مورد این رخ داد و با مذاکره حل و فصل شد، اما این بار به وسیله بخش حقوقی و قضایی پیگیری خواهیم کرد. در حال تنظیم دادخواستی هستیم و به وسیله پلیس ناجا و فتا و زیرمجموعه های آنها پیگیر خواهیم بود که چطور قرارداد به دست رسانه مذکور رسیده است.

سعادتمند در پاسخ به این پرسش که چرا قراردادها محرمانه هستند، گفت: در فیفا بخشی داریم به نام محرمانگی. اصلاً درست نیست حتی دو بازیکن که کنار هم هستند نیز از قرارداد هم باخبر باشند. در این بین قرارداد یکسری از بازیکنان تاپ جهان مثل مسی و رونالدو اعلام می گردد، البته سقف قراردادشان، اما آفرهای قراردادشان منتشر نمی شوند.

وی در خصوص تمدید قرارداد بازیکنان استقلال گفت: امروز قرار بود قرارداد دو بازیکن تیم را تمدید کنیم، اما بحث کشتی برایم مهم بود و به همین دلیل فردا بحث تمدید قرارداد این دو بازیکن را خواهیم داشت. قراردادها دو و سه ساله است و در فرایند مذاکرات یک به یک پیش می رویم.

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره آخرین شرایط پفراینده شکایت بازیکنان و مربیان خارجی پیشین این باشگاه یادآور شد: یک بار گفتم بدهی ها مثل الوار از سنوات قبل روی سر ما ریخته است! به یاری هیئت مدیره می خواهیم از پس بدهی ها برآییم. قطعاً از این به بعد یکسری قراردادهای مالی خواهیم بست تا بتوانیم مسائل را کمتر کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 مهر 1399 بروزرسانی: 10 مهر 1399 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 657

به "سعادتمند: انتظار دارم رقابتی سازنده و جوانمردانه با پرسپولیس داشته باشیم، بدهی های گذشته مانند الوار روی سر ما ریخته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سعادتمند: انتظار دارم رقابتی سازنده و جوانمردانه با پرسپولیس داشته باشیم، بدهی های گذشته مانند الوار روی سر ما ریخته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید