منتظر گزارش بازرسان AFC هستیم، پیگیری پرسپولیس در پرونده های حقوقی مورد توجه بود

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، رئیس کمیته فنی، توسعه و صدور مجوز حرفه ای سازمان لیگ فوتبال گفت: منتظر نتایج بازرسی نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا از باشگاه ها هستیم.

منتظر گزارش بازرسان AFC هستیم، پیگیری پرسپولیس در پرونده های حقوقی مورد توجه بود

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، سهیل مهدی با اشاره به حضور نمایندگان AFC در باشگاه پرسپولیس گفت: نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا که برای ممیزی باشگاه ها به ایران آمده بودند، هنوز نتیجه قطعی و حاصل آنالیز ها و ممیزی را ارسال نکرده اند تا با قطعیت بتوان درباره آنها نظر داد.

وی اضافه کرد: آنها در جریان بازدیدهایی که داشته اند، مطالبی را مطرح می کردند. به صورت کلی نوع گفتار و صحبت های آنها به گونه ای بود که مسائل را با ادبیات مثبت مطرح نمایند. مواردی که متذکر می شدند هم در قالب پیشنهاد مطرح می شد، ولی در نهایت مواردی هستند که فوتبال ما و باشگاه ها باید به آن سمت و سو حرکت نمایند. مشروح اقداماتی که باید صورت بگیرد نیز پس از ارائه گزارش و اعلام نتایج تعیین می گردد که به باشگاه ها ابلاغ خواهد شد.

رئیس کمیته فنی، توسعه و صدور مجوز حرفه ای سازمان لیگ فوتبال گفت: آنها در حوزه پرسپولیس نقطه نظراتی در مباحث بودجه ای داشتند و پیشنهادهای خود را به مدیران اقتصادی باشگاه ارائه کردند. همچنین در بخش آموزشگاه فوتبال ضمن آنالیز اقدامات انجام شده، روی هدفگذاری ها در برنامه های توسعه ای جوانان مطالبی را مطرح کردند. همچنین با توجه به اتفاقات خوبی که در بخش تأمین منابع اقتصادی در باشگاه پرسپولیس روی داد، روی این مسئله تاکید داشتند که پس از بازرسی ها، تغییرات در حوزه هایی مثل بودجه باشگاه یا سایر موارد به وسیله سیستمی که وجود دارد، اطلاع رسانی گردد. شرایط ساختاری و اداری باشگاه از نکاتی بود که نظر آنها را جلب کرد. شرایط استادیوم شهید کاظمی قابل قبول توصیف شد، ولی به طور کلی افزایش تعداد زمین های فوتبال را برای باشگاه های ایرانی به ویژه برای فعالیت آموزشگاه ها ضروری خواندند.

مهدی اعلام نمود: از نکات مثبت مطرح شده درباره پرسپولیس این بود که با توجه به آنالیز پرونده ها و گزارش فعالیت ها، با وجود بدهی ها و پرونده هایی که وجود دارد، در بخش حقوقی ساماندهی خوبی برای پیگیری موارد و به نتیجه رساندن آنها مشاهده می گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 9 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 275

به "منتظر گزارش بازرسان AFC هستیم، پیگیری پرسپولیس در پرونده های حقوقی مورد توجه بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منتظر گزارش بازرسان AFC هستیم، پیگیری پرسپولیس در پرونده های حقوقی مورد توجه بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید