پرسپولیس مثل همواره بازی کند الهلال را شکست می دهد

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، تهران (پانا) - پیشکسوت پرسپولیس معتقد است اگر پرسپولیس مثل همواره بازی کند و اسیر نام الهلال عربستان نشود توانایی شکست این تیم را دارد.

پرسپولیس مثل همواره بازی کند الهلال را شکست می دهد

ضیاء عربشاهی در گفت وگو با پانا، درباره تقابل پرسپولیس و الهلال عربستان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: الهلال تیم میزبان این بازی است و قطعا بزای قهرمانی بزنامه ریزی نموده است، اما اگر پرسپولیس مثل همواره بازی کند به راحتی این تیم را شکست خواهد داد و الهلال اگرچه بازیکنان گران قیمت زیادی دارد اما نمی تواند پرسپولیس را از پیش رو بردارد.

وی ادامه داد: قطعا تیم الهلال عربستان هزینه های بسیار زیادی برای جذب بازیکن نموده و پولی که ما به بازیکنان می دهیم در مقابل آنها رقمی نیست، اما به لحاظ فنی فوتبال آنها از ما عقب تر است و ما یک سر و گردن بالاتر هستیم به شرطی که خودمان را باور کنیم و با برنامه جلو برویم نه اینکه از نام الهلال بترسیم. اگر تیم ما با روحیه بازی کند و بازیکنانی هم که جذب شدند به هماهنگی برسند می توانیم از پس این تیم بربیایم.

عربشاهی تاکید نمود: پرسپولیس باید با دو مهاجم مقابل الهلال به میدان برود، ما با تک مهاجم به مشکل می خوریم و حتی در منطقه هجده قدم بازیکن نداریم.برنامه تیم پرسپولیس باید این باشد که در کوتاه ترین زمان توپ را به مهاجم خود برساند و با دو مهاجم بازی کند.

عربشاهی با بیان اینکه نداشتن بازی رسمی تا ملاقات با الهلال مشکل ساز خواهد بود، اسم کرد: به نظرم پرسپولیس باید با تیم های خوب لیگ فزونی بازی محبت آمیز داشته باشد.تیم های مثل سپاهان، گل گهر سیرجان، فولاد خوزستان می توانند پرسپولیس را برای بازی مقابل الهلال آماده نمایند. در این بازی ها نقاط ضعف و قوت پرسپولیس معین است و کادر فنی می تواند مسائل را از پیش رو بردارد.

وی به نقاط ضعف پرسپولیس اشاره نمود و گفت: خط دفاعی پرسپولیس نسبت به سال گذشته ضعیف تر شده است و کادر فنی باید به یک هافبک دفاعی وظیفه بدهد که مراقب خط دفاعی باشد. برای این کار بازیکن داریم و اگر همه به وظایف خود عمل نمایند مسئله ای پیش نمی آید و امیدوارم سال جاری لیگ قهرمانان آسیا با پیروزی پرسپولیس به سرانجام برسد. این تیم و طرفداران لیاقت قهرمانی در آسیا را دارند و اگر پرسپولیس قهرمان گردد دل مردم ایران شاد می گردد چرا که اینجا رنگ مدنظر نیست و پرسپولیس نماینده ایران است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 30 شهریور 1400 بروزرسانی: 30 شهریور 1400 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 1295

به "پرسپولیس مثل همواره بازی کند الهلال را شکست می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس مثل همواره بازی کند الهلال را شکست می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید