راه اندازی کسب و کارهای نوپا برای مددجویان آذربایجان شرقی

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد آذربایجان شرقی با اشاره به امضای تفاهم نامه کمیته امداد و پارک علم و فناوری استان، از راه اندازی کسب و کارهای نوپا برای مددجویان اطلاع داد.

راه اندازی کسب و کارهای نوپا برای مددجویان آذربایجان شرقی

برای سفری دلچسب با تورهای ارزان قیمت آذربایجان همراه شوید و از شهر زیبای باکو دیدن کنید و با فرهنگ مردم خونگرم آذربایجان آشنا شوید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، خالد سیار، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد آذربایجان شرقی اظهار کرد: این همکاری مشترک در زمینه های مختلف پژوهشی، فناوری به منظور یاری به ایجاد اشتغال و راه اندازی کسب و کارهای نوپا و توسعه کارآفرینی برای مددجویان تحت حمایت انجام می گردد.

وی معرفی و شناسایی خیران فناوری را از دیگر اهداف این تفاهم نامه برشمرد و اضافه کرد: به دنبال بهره مندی از ظرفیت های موجود دو نهاد در جهت تقویت روحیه کار و خوداتکایی و بازاریابی برای محصولات فراوریی مددجویان کمیته امداد هستیم.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد آذربایجان شرقی بیان نمود: فرهنگ سازی در زمینه ایجاد و توسعه کسب و کار با همکاری طرفین و برگزاری دوره های آموزشی برای مددجویان با تسهیلات اعطایی کمیته امداد از دیگر برنامه های این همکاری مشترک است.

وی گفت: با اجرای این تفاهم نامه دانش آوزان و دانشجویان تحت حمایت کمیته امداد از تجهیزات و امکانات مرکز نوآوری پارک علم و فناوری در جهت شکوفایی استعدادها بهره مند می شوند.

سیار، یاری مشاوره ای برای ایجاد بنگاه های مالی دانشجویان تحت حمایت فارغ التحصیل را از دیگر برنامه های طرفین مطرح کرد و اضافه کرد: دوره های آموزشی کارآفرینی، ایده پردازی، فراوری محصول، تجاری سازی و بازاریابی برای مددجویان کمیته امداد برگزار می گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 26 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 165

به "راه اندازی کسب و کارهای نوپا برای مددجویان آذربایجان شرقی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی کسب و کارهای نوپا برای مددجویان آذربایجان شرقی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید