طراحی سایت: سایت نو سازمان فضای مجازی سراج رونمایی شد

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، مدیر روابط عمومی سازمان فضای مجازی از رونمایی پوسته نو سایت این سازمان و افزایش قابلیت های آن، اطلاع داد.

طراحی سایت: سایت نو سازمان فضای مجازی سراج رونمایی شد

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی سایت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، سایت تازه سازمان سراج با امکانات و ویژگی های مختلف رونمایی و در دسترس مخاطبان نهاده شد.

مدیر روابط عمومی سازمان سراج با بیان اینکه دغدغه و رسالت سازمان فضای مجازی سراج، فعالیت موثر در کلیه ابعاد فضای مجازی است، گفت: گستره فعالیت های این سازمان با توجه به دغدغه ویژه رهبر معظم انقلاب پیرامون فضای مجازی شکل گرفته است.

وی اضافه نمود: بر همین اساس، این سازمان در حوزه های مختلف فضای مجازی مانند بازی، نرم افزار های تلفن همراه، تحقیقات و آینده پژوهی، سواد فضای مجازی، فراوریات رسانه ای، کنشگری در فضای مجازی و ... فعالیت داشته است.

سعید اردیخانی با اشاره به این که شناسایی، توانمندسازی و شبکه سازی مستعدین و فعالان در فضای مجازی از دغدغه های اصلی این سازمان است، اعلام نمود: با همین رویکرد تا کنون دوره های آموزشی و نشست های مختلفی با همت سازمان سراج برگزار شده که اخبار، موضوعات و محصولات بعضی از این دوره ها هم اکنون در سایت تازه موجود است.

* سایت تازه از اطلاع رسانی صِرف خارج شد

مدیر روابط عمومی سازمان سراج با بیان اینکه سایت تازه با توجه به اهداف سازمان مورد تغییرات ساختاری و محتوایی نهاده شد، گفت: در پوسته تازه کوشش کردیم تا سایت از حالت یک پرتال اطلاع رسانی سازمانی خارج گردد و بتواند به فعالان فضای مجازی امکاناتی نظیر اشتراک گذاری محتوای رسانه ای، ارتباط گیری فعالان و ... را ارائه کند.

اردیخانی با تشریح فعالیت سایت تازه ادامه داد: در سایت تازه کوشش بر این است که محصولات فراوری شده در کلیه مراکز سازمان به شکل رایگان در دسترس عموم به ویژه فعالان فضای مجازی قرار گیرد. به عنوان مثال هم اکنون مخاطبان و فعالان فضای مجازی می توانند محصولاتی نظیر بازی ها، و نرم افزار های تلفن همراه فراوریی این سازمان به وسیله مجموعه های مردمی را در سایت دریافت نمایند.

وی اضافه نمود: علاوه بر این، در قسمت محصولات سایت تازه، بخش کتاب و نشریات اضافه شده و علاقه مندان این حوزه در فضای مجازی می توانند از کتاب و پی دی اف های پژوهشی مرکز تحقیقات و آینده پژوهی این سازمان به صورت رایگان بهره مند شوند.

* پوشش فعالیت جبهه انقلاب با امکان پخش زنده (LIVE)

مدیر روابط عمومی سازمان سراج در بخش دیگری از اظهارات خود با بیان این که در سایت تازه امکان پخش زنده، به شکل کامل دیده شده است، مطرح نمود: با این سرویس تمامی مراکز استانی این سازمان می توانند برنامه های خود را در صفحات مجازی سازمان پخش نمایند.

اردیخانی افزود: علاوه بر این کوشش خواهد شد که در آینده نیز کلیه اخبار فعالان و فعالیت های جبهه انقلاب در حوزه رسانه ای و فرهنگی با استفاده از این امکان پوشش داده گردد.

* تامین محتوای اینستاگرامی برای فعالان مجازی

وی بعلاوه در مورد بخش چند رسانه ای سایت تازه سازمان سراج گفت: در بخش چند رسانه ای محتوا هایی نظیر استوری، فیلم های کوتاه چند دقیقه ای، اینفوگرافیک، پوستر و عکس نوشت قرار داده شده که کلیه این محصولات فراوریی سازمان فضای مجازی سراج با رویکرد تمدن سازی و موضوعات روز است.

اردیخانی در ادامه با بیان اینکه کوشش شده تا در سایت تازه به فعالان استانی این سازمان توجه ویژه ای گردد، گفت: به علت گستردگی فعالیت مراکز استانی این سازمان، مهم ترین فعالیت ها، فراوریات و ... این مراکز برای استفاده عموم مخاطبان در سایت قرار داده شده است.

* فعالیت ویژه مرکز بانوان سراج

مدیر روابط عمومی سازمان سراج بعلاوه با اشاره به فعالیت مرکز بانوان در این سازمان گفت: مرکز امور بانوان به عنوان یکی از مراکز فعال سازمان سراج، عهده دار بخش بانوان فعالیت های تخصصی مراکز سازمان و بعلاوه متولی اصلی موضوعات ویژه بانوان در فضای مجازی است و بر این اساس تا کنون اقدام به برگزاری دوره های آموزشی، دورهمی ها و دیگر فعالیت های تشکل ساز با موضوع مسائل زنان نموده است.

وی اضافه نمود: این مرکز، فراوریات و نشست های گوناگونی هم در حوزه تخصصی بانوان داشته که در سایت تازه در بخش مربوط به این مرکز موجود بوده و علاقه مندان می توانند با مراجعه به بخش مرکز بانوان، علاوه بر اطلاع از اخبار فعالیت های این مرکز، از تازهترین فراوریات نیزاستفاده نمایند.

اردیخانی در انتها گفت: سایت تازه امکان تعامل بیشتری را برای کاربران فضای مجازی با این سازمان و دیگر فعالان این عرصه فراهم آورده است و امیدواریم که در این جهت بیشتر موثر باشیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 آذر 1400 بروزرسانی: 1 آذر 1400 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 1364

به "طراحی سایت: سایت نو سازمان فضای مجازی سراج رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی سایت: سایت نو سازمان فضای مجازی سراج رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید