عرضه رایگان کتاب های کانون پرورش فکری کرمان در اینترنت

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، نسخه الکترونیکی کتاب های کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان استان کرمان به مدت یک هفته در سایت های اینترنتی عرضه کتاب به صورت رایگان ارائه می گردد.

عرضه رایگان کتاب های کانون پرورش فکری کرمان در اینترنت

جهت دریافت مشاوره خدمات سئو از بهترین و مجربترین تیم تبلیغاتی کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ حرفه ای و ارائه تیزرهای تبلیغاتی را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران آنلاین به نقل از ایرنا، مریم نجارپور، مسئول اداره روابط عمومی کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان استان کرمان گفت: همزمان با شیوع بیماری کرونا و تعطیلی مدارس، کانون پرورش فکری در حال اجرای طرحی اینترنتی با عنوان پیک امید مجازی است تا بچه ها و نوجوانان ایرانی بتوانند وقت خود را صرف مطالعه کتاب، تماشای فیلم و فراگیری ساخت کاردستی و نقاشی و دیگر هنرهای تجسمی نمایند.

وی اظهارکرد: ارائه نسخه الکترونیکی کتاب های کانون در سایت طاقچه به نشانی www.taaghche.com چند ماهی است که شروع و با استقبال بچه ها همراه شده است، اما کانون در نظر دارد این کتاب ها را به مدت یک هفته و به صورت رایگان به بچه ها و نوجوانان ارائه کند.

نجارپور ادامه داد: هم اکنون بیش از 300 عنوان از کتاب ها و 20 عنوان کتاب صوتی کانون در این سایت با تخفیف 100 درصدی قابل دسترسی و مطالعه است.

وی گفت: مربیان کانون در سراسر کشور به صورت داوطلبانه و جهادی در قالب همین طرح، اقدام به ضبط فیلم های کوتاه آموزشی در زمینه های هنری و کاردستی و قصه گویی نموده اند و این فیلم های کوتاه را در سایت ها و صفحه های کانون در شبکه های اجتماعی با چهار هشتگ #پیکامید، #دردلدارمامید، #کانونامید و #برای حال- خوب منتشر می نمایند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 3 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 357

به "عرضه رایگان کتاب های کانون پرورش فکری کرمان در اینترنت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرضه رایگان کتاب های کانون پرورش فکری کرمان در اینترنت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید