سرقت خواستگار مو طلایی از دختران

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، پسر مو طلایی با معرفی خود به اسم تبعه آمریکا و فریب زنان و دختران جوان از آنها سرقت می کرد.

سرقت خواستگار مو طلایی از دختران

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران، چندی پیش دختر جوانی با حضور در کلانتری شهرک غرب تهران از مردی شیاد به اتهام دستبرد به خانه اش شکایت کرد.

شاکی در جریان تحقیقات پلیسی گفت: در یک سمینار شرکت نموده بودم که با مردی جوان که موهای طلایی داشت آشنا شدم. او مدعی بود تبعه آمریکاست و به زبان انگلیسی مسلط بود. به او علاقه مند شده و قرار بود با هم ازدواج کنیم. او به خانه ام در رفت وآمد بود و یک روز طلا، تلفن همراه و اموال قیمتی ام را سرقت کرد و متواری شد. با پیگیری ماجرا متوجه شدم دروغ گفته و تبعه آمریکا نیست.

بعد از این شکایت، دختران و زنان جوان دیگری هم با حضور در کلانتری شهرک غرب شکایت های مشابهی را مطرح کردند. تحقیقات نشان می داد که همه شاکیان در دام کلاهبردار مو طلایی گرفتار شده اند.

تحقیقات برای دستگیری متهم فراری ادامه داشت تا این که چند روز پیش درحالی که متهم اقدام به سرقت از داخل خودروی زنی جوان در شهرک غرب تهران نموده و در حال فرار بود بازداشت شد و به سرقت از زنان و فریب آنها اعتراف کرد.

سرهنگ جلیل موقوفه ای، رئیس پلیس پیشگیری تهران عظیم دراین باره گفت: با اعتراف متهم تحقیقات از او ادامه دارد.

گروه حوادث روزنامه خبرنگاران

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 4 مرداد 1400 بروزرسانی: 4 مرداد 1400 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 1223

به "سرقت خواستگار مو طلایی از دختران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرقت خواستگار مو طلایی از دختران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید