سقوط بیت کوین تا کانال 20000 دلار ؟

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، خبرنگاران : به نظر می رسد که بسیاری معتقدند، سقوط بیت کوین فرایند رو به رشدی دارد. در واقع، از زمانی که بیت کوین پیروز شد به بالاترین قیمت خود یعنی 64هزار و 800 دلار برسد، فرایند کاهشی پیش گرفته است. این سقوط بازار رمز ارز نه تنها بیت کوین بلکه کل بازار رمزنگاری را تحت تاثیر قرار داد.

سقوط بیت کوین تا کانال 20000 دلار ؟

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ سرگرمی و سفر بیشتر بدانید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، رجحان بیت کوین هنوز هم حدود 41 درصد است و این کاهش مانع از تمایل کلی بازار نمی گردد و همچنان قیمت های بیت کوین دنبال می گردد. در حال حاضر، تحلیلگران فنی در حال بزرگنمایی و ارائه چشم انداز ترسناک بیت کوین در آینده هستند.

به نقل از کریپتونیوز، بیت کوین نتوانست به طور موثر قیمت بالای خود را بازیابی کند. معمولا وقتی قیمت ها در فرایند صعودی قرار دارند همچنان تمایل به فرایند صعود دارند. در خصوص فرایندهای معکوس و به طور خاص فرایند نزولی، این مورد وجود ندارد و وقتی قیمت ها در سراشیبی سقوط قرار می گیرند، قبل از این که به فرایند نزولی خود ادامه دهند، به سختی برای مدت کوتاهی تنظیم می شوند. در حال حاضر رفتار قیمت بیت کوین دقیقا همین فرایند را بیان می نماید.

آنچه برای قیمت فنی بیت کوین نیز جالب توجه است، اهمیت منطقه فعلی قیمت است. نمودارهای رفتار بیت کوین نشان می دهد که چگونه در ماه ژانویه 2021، قیمت ها پس از فرایند صعودی طولانی مدت به سطح 30هزار دلار رسیدند. (نمودار شماره یک)

نمودار شماره یک

چرا قیمت بیت کوین به 20هزار دلار کاهش می یابد؟

درست است که قیمت فعلی بیت کوین حدود یک منطقه پشتیبانی بسیار قوی قرار گرفته است اما با نگاهی به نمودار شماره یک، می توانیم پشتیبانی شماره یک و پشتیبانی شماره دو را که با قیمت های 30200 و 34هزار و 500 دلار با قرار دریافت گاه به گاه در 28هزار و500 دلار را مشاهده کنیم. برای شفافیت کامل تجزیه وتحلیل ارائه شده باید نمودار چهار ساعته و نمودار یک هفته ای را بزرگنمایی کنیم.

فرایند نزولی با تغییر بالقوه

اینجا شاهد یک فرایند نزولی ثابت هستیم که با پشتیبانی شماره دو همگراست و علامتی معکوس در فرایندها را نشان می دهد. با دیدن نزدیک شدن قیمت ها به کانال پایین تر به نظر می رسد بازگشت قیمت در این بازه زمانی رخ دهد. معامله گران کوتاه مدت باید از این تنظیم بهره مند شوند و خرید با ضرر و زیان را متوقف نمایند.

نمودار شماره دو

سقوط بیشتر به سمت 20 هزار دلار

برای افرادی که فراموش کردند، قیمت بیت کوین بدون تعدیل در قیمت ها بسیار افزایش می یابد لازم به ذکر است، در سال 2017 همین رخ داد و باعث شد افراد آفلاین (کسانی که به سختی از اینترنت استفاده می نمایند) در خصوص ارزهای رمزپایه افراط نمایند. با تنظیم مجدد قیمت ها به سمت پایین، این موج افراطی به سرعت کاهش یافت. امروز در سال 2021، دقیقا شاهد همین مورد هستیم. به تازگی بسیاری از معامله گران و متخصصان بیت کوین در حال ظهور هستند که بیانگر چنین رخدادی است.

با تشکر از الون ماسک که این کار را سریع تر انجام داد، به نظر می رسد بازار رمز ارز از شر افراد افراطی و تازه کار خلاص می گردد. تحلیل دیگری که تحلیلگران در حال آنالیز آن هستند بازه زمانی یک ماهه بیت کوین است. در شکل سوم می توانیم شباهت های بین سال های 2017 و 2021 را به وضوح ببینیم. همچنین، چرخه بیت کوین را تایید می نماید که در صحنه رمز ارز گفتگوهای زیادی پیرامون آن است.

نمودار شماره سه

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 14 تیر 1400 بروزرسانی: 14 تیر 1400 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 1184

به "سقوط بیت کوین تا کانال 20000 دلار ؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سقوط بیت کوین تا کانال 20000 دلار ؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید