برترین قیمت تور تایلند را در سفریار رزرو کنید!

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، سفر به کشور تایلند می تواند یکی از لذت بخش ترین و مجذوب کننده ترین سفرهای زندگی شما باشد. تایلند، امروزه به یکی از مشهورترین مراکز گردشگری در کل دنیا تبدیل شده و توانسته به عنوان یکی از سه مقصد گردشگری محبوب در بین مردم ایران و دیگر مردم دنیا قرار بگیرد. وجود سواحل مجذوب کننده و دیدنی با آب های زلال و بعلاوه جاذبه های تاریخی و بناهای مذهبی، همگی باعث شده اند در سفر با تور تایلند، شما تعطیلاتی متفاوت و بی نظیری را تجربه کنید.

برترین قیمت تور تایلند را در سفریار رزرو کنید!

طبیعتا یکی از برترین و ارزان ترین روش های سفر به تایلند، استفاده از تور مسافرتی تایلند است. برای مثال، تور و شرکت ارائه دهنده آن، بلیط هواپیما تایلند و هتل را به صورت هم زمان برای شما رزرو می نماید و این موضوع می تواند تا حد زیادی در کاهش هزینه های شما موثر باشد. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا برترین آژانس مسافرتی جهت رزرو مناسب ترین قیمت تورهای تایلند را به شما معرفی کنیم.

قیمت تورهای مسافرتی تایلند به عواملی همچون: دریافت ویزا به وسیله آژانس، بلیط رفت وبرگشت هواپیما، هتل و صبحانه، ترانسفر، بیمه و تورلیدر فارسی زبان و… و گاهی در پکیج های مسافرتی تایلند، راهنمای محلی و سیم کارت اعتباری هم به شما مسافران ارائه می گردد. البته بستگی دارد شما چه سطح از خدمات را در تور مورد نظرتان می خواهید. اگر انتظارتان خدمات بیشتر و لوکس تری است، در زمان رزرو تور خود به آژانس درخواست هایتان را اعلام کنید.

به همین دلیل آژانس مسافرتی سفریار متنوع ترین و مناسب ترین قیمت تورهای تایلند را در قالب تور پوکت، تور پاتایا، تور سامویی، تور بانکوک و تور ترکیبی تایلند را با خدمات و امکانات ویژه برای شما کاربران عزیز برنامه ریزی نموده است تا بتوانید سفری هیجان انگیز و متفاوتی را تجربه کنید. انتخاب تور ترکیبی تایلند می تواند هیجان انگیزترین سفر زندگی شما باشد. تور ترکیبی تایلند، چند شهر محبوب و توریستی تایلند را شامل می گردد که به لحاظ هزینه می تواند برایتان ارزان نیز باشد. چرا که یکباره با پرداخت هزینه ای برای سفر می توانید از چندین شهر توریستی این کشور تماشا کنید.

تور ترکیبی تایلند به دو صورت تور بانکوک پوکت، بانکوک پاتایا، پاتایا پوکت و پوکت سامویی اجرا می گردد. خوب با توجه به درخواست بیشتر مسافران جهت رزرو تور پوکت پاتایا می توان گفت که این تورها جزو پرطرفدارترین تورهای ترکیبی تایلند به حسای می آیند و می توان این مقاصد را دو مقصد لوکس گردشگری در تور تایلند نام برد!! مقاصدی که با وجود وجه مشترک ساحلی بودنشان هر یک ویژگی های منحصربه فرد خودشان را دارند.

تور تایلند را چه زمانی می توانیم ارزان بخریم؟

در صنعت گردشگری همچون دیگر کسب و کارهای موجود، بازه زمانی هایی وجود دارد که اندازه تقاضا برای خرید یک محصول به بالاترین حد خود می رسد. در این مدت زمان، به علت افزایش تعداد مسافران در یک مقصد خاص مثل تایلند، قیمت تورهای مسافرتی که به آن مقصد می روند، بالا می رود. از طرفی، زمان هایی وجود دارد که اندازه تقاضا برای سفر به یک مقصد تعیین کاهش چشمگیری پیدا می نماید.

به طور کلی چه تعطیلات آخر هفته، چه تعطیلات رسمی یا تعطیلات مهمی مثل عید نوروز یا تابستان و… اندازه تقاضا برای سفر بیشتر می گردد و اگر شما نیز ترجیح می دهید در این بازه زمانی ها به تایلند سفر کنید، باید منتظر قیمت های قابل توجهی باشید. اما اگر به دنبال تورهای ارزان قیمت و مناسب هستید، می توانید در اواسط هفته، بعد یا قبل از تعطیلات رسمی، بعد یا قبل از تعطیلات نوروز و یا در هر بازه زمانی که تعطیلات نیست به مقصد مورد نظرتان سفر کنید.

در آخر یکی دیگر از عواملی که بر روی قیمت نهایی تور پوکت و دیگر تورهای تایلند تاثیرگذار است، آب وهوای این جزیره بکر و زیباست. البته این عامل در ابتدا بر روی اندازه تقاضا برای سفر به یک مقصد تعیین تاثیرگذار است و این تقاضا بر روی نرخ نهایی تور گردشگری تاثیر دارد. برای مثال سفر با تور تایلند در فصل خیلی گرم، تقاضای پایین تری دارد در نتیجه قیمت آن پایین تر از فصول سرد سال است. بنابراین برای سفر ارزان به تایلند، حواس تان به زمان سفر و آب وهوای این مقصد باشد و بعلاوه سفر با پرواز چارتر تایلند نیز می تواند هزینه سفر شما را به شدت کاهش دهد.

اگر تصمیتان برای سفر به تایلند قطعی است، پیشنهاد میکنیم رزرو برترین قیمت تور تایلند را از وبسایت آژانس سفریار انجام دهید. سفریار آریا یک بازار آنلاین برای خریدوفروش اقلام سفر نظیر تور گردشگری تایلند است که شما با مراجعه به این وب سایت می توانید با انواع تورهای مسافرتی تایلند و دیگر مقاصد خارجی آشنا شوید و برترین تور مورد نظرتان را تهیه کنید.

منبع: مجله سفر
انتشار: 27 بهمن 1401 بروزرسانی: 27 بهمن 1401 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 1710

به "برترین قیمت تور تایلند را در سفریار رزرو کنید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین قیمت تور تایلند را در سفریار رزرو کنید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید