شرایط برگزاری امتحانات انتها سال دانش آموزان تعیین شد

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، حاجی میرزایی به تشریح تصمیمات این وزارتخانه برای برگزاری آزمون انتها سال دانش آموزان پرداخت.

شرایط برگزاری امتحانات انتها سال دانش آموزان تعیین شد

به گزارش خبرنگار ، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش درباره چگونگی برگزاری امتحانات دانش آموزان در سال تحصیلی جاری اظهار کرد: با توجه به تعطیلاتی که برای مقابله با شیوع کرونا ویروس در نظر گرفته شد 4 تا 6 هفته به سال تحصیلی اضافه می گردد و دانش آموزان باید با آموزش مجازی و تلویزیونی محتوای آموزشی را کاملاً تعلیم ببینند.

او ادامه داد: هیچ بخشی از کتاب درسی سال جاری حذف نمی گردد و تمام محتوای آموزشی به وسیله معلمان برای دانش آموزان تدریس خواهد شد.

وزیر آموزش و پرورش از برگزاری امتحانات نهایی دانش آموزان به صورت حضوری اطلاع داد و گفت: با توجه به اینکه تمام دانش آموزان همزمان در این آزمون شرکت نمی نمایند و امکان فاصله گذاری اجتماعی وجود دارد برگزاری آزمون به طور حضوری مانعی ندارد.

حاجی میرزایی توضیح داد: البته چنانچه وزارت بهداشت پروتکل سخت تری را برای فاصله گذاری اجتماعی در نظر بگیرد تابع تصمیمات آن هستیم.

او درباره شرایط برگزاری امتحانات دانش آموزان پایه ششم هم گفت: امتحانات این پایه لغو و ارزشیابی آن به صورت کیفی- توصیفی خواهد بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 22 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 469

به "شرایط برگزاری امتحانات انتها سال دانش آموزان تعیین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط برگزاری امتحانات انتها سال دانش آموزان تعیین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید