شرایط تازه اعطای تسهیلات حساب پس انداز مسکن جوانان ، سقف تسهیلات چقدر است؟

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، سرپرست بانک مسکن با اشاره به پرداخت تسهیلات حساب پس انداز مسکن جوانان برای افتتاح کنندگان در سال 1402 گفت: سقف تسهیلات اعطایی برای افتتاح کنندگان در منطقه ها مختلف کشور و متناسب با مبلغ واریزی با تغییراتی همراه شده که این مبلغ در سال پنجم در شهر تهران 16 میلیارد ریال است.

شرایط تازه اعطای تسهیلات حساب پس انداز مسکن جوانان ، سقف تسهیلات چقدر است؟

به گزارش خبرنگاران به نقل از وزارت راه و شهرسازی، علی عسکری اضافه نمود: این مبلغ در سال پنجم در مراکز استان ها و شهرهای بالای 200 هزار نفر جمعیت 14 میلیارد ریال و در سایر منطقه ها 12 میلیارد ریال خواهد بود.

وی اضافه نمود: سقف تسهیلات متعلقه پس از گذشت 15 سال تمام در شهر تهران 40 میلیارد ریال، در مراکز استان ها و شهرهای بالای 200 هزار نفر جمعیت، 34 میلیارد ریال و در سایر منطقه ها 28 میلیارد ریال خواهد بود.

عسکری با بیان اینکه حداقل مبلغ برای افتتاح حساب پس انداز مسکن جوانان در همه منطقه ها جغرافیایی کشور هشت میلیون ریال است، توضیح داد: در صورتی که سپرده گذاران بخواهند از سقف تسهیلات بهره مند شوند، باید بر اساس دستورالعمل های موجود مبالغ بیشتری واریز نمایند.

گفتنی است مشتریان می توانند برای دریافت جداول حساب پس انداز مسکن جوانان حاوی اندازه تسهیلات، مبالغ واریزی و ضرایب مشخص شده برای دریافت سقف تسهیلات به پورتال بانک به آدرس www.bank-maskan.ir مراجعه نمایند.

متقاضیان وام مسکن جوانان با افتتاح حساب پس انداز مسکن جوانان که یکی از انواع حساب های سپرده سرمایه گذاری کوتاه مدت است و با سپرده گذاری مستمر و ماهانه که برنامه های آن به وسیله بانک ارائه شده است، پس از حداقل پنج سال و حداکثر 15 سال می توانند وام مسکن جوانان دریافت نمایند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 22 فروردین 1402 بروزرسانی: 22 فروردین 1402 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 1730

به "شرایط تازه اعطای تسهیلات حساب پس انداز مسکن جوانان ، سقف تسهیلات چقدر است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط تازه اعطای تسهیلات حساب پس انداز مسکن جوانان ، سقف تسهیلات چقدر است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید