صادقی: میدانستیم گره بازیمان مقابل ماشینسازی گل اول است، مشکل گلزنی داریم اما به آینده امیدوارم

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، سرمربی تیم فوتبال سایپا به مسائل تیمش از جمله عدم استفاده از فرصت های گلزنی اذعان کرد و در عین حال گفت به آینده نارنجی پوشان امیدوار است.

صادقی: میدانستیم گره بازیمان مقابل ماشینسازی گل اول است، مشکل گلزنی داریم اما به آینده امیدوارم

به گزارش خبرنگاران، ابراهیم صادقی پس از تساوی صفر - صفر سایپا مقابل ماشین سازی تبریز گفت: همانطور که پیش بینی نموده بودیم ماشین سازی سعی کرد یک بازی بسته و فشرده را انجام دهد تا بلکه بتواند در ضدحملات فرصت خلق کند. می دانستیم گره بازی گل اول است و سعی کردیم در آغاز بازی در نیمه اول به گل برسیم. کل نیمه اول در اختیار ما بود و حریف هیچ موقعیتی نداشت.

وی اضافه نمود: فرصت های خوبی به دست آوردیم اما نتوانستیم به گل برسیم. در نیمه دوم اما ماشین سازی در ضدحملات چند موقعیت به دست آورد. در مجموع فکر می کنم کوشش ما خیلی خوب بود. بچه ها با تمام وجود می خواستند بازی را ببرند که این می تواند به ما یاری کند. ما در بازی خانگی می توانستیم سه امتیاز را بگیریم. به بچه ها خسته نباشید می گویم و به آینده امیدوارم. مطمئنم اگر ضعف های مان را رفع کنیم می توانیم در هفته های بعد این نتایج را جبران کنیم. امتیازات خیلی به هم نزدیک است. البته به نظرم از موقعیت هایی که به دست آوردیم خوب استفاده نکردیم که ضروری است در این زمینه تمرین کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در خصوص داوری ملاقات تیمش مقابل ماشین سازی توضیح داد: داوران خوب و با اقتدار کار کردند. فقط یک صحنه مشکوک بود که من ندیدم و نمی توانم نظر بدهم. در نیمه دوم مخصوصاً دروازه بان ماشین سازی طی چند صحنه بازی را خواباند که داور به درستی به او کارت زرد داد.

صادقی در خصوص وقت تلف کردن بازیکنان ماشین سازی نیز شرح داد: بله دروازه بان ماشین سازی در چند صحنه بازی را خواباند و هر موقع تیم شان تحت فشار بود سعی می کرد بازی را نگه دارد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

وی در واکنش به این پرسش که از سایپا انتظار می رود در بازی های خانگی بااقتدارتر بازی کند و حداقل در این مسابقات به پیروزی برسد، گفت: ما اقتدار بازی را داریم. اقتدار بازی به این موضوع مربوط می گردد که بازی در اختیار ما باشد و بتوانیم موقعیت خلق کنیم. در بازی خانگی هم مقابل نساجی، هم مس و ماشین سازی ما سوار بازی بودیم، ولی قبول دارم در گلزنی مشکل داریم و باید در این زمینه هم تمرین کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 بهمن 1399 بروزرسانی: 1 بهمن 1399 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 880

به "صادقی: میدانستیم گره بازیمان مقابل ماشینسازی گل اول است، مشکل گلزنی داریم اما به آینده امیدوارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صادقی: میدانستیم گره بازیمان مقابل ماشینسازی گل اول است، مشکل گلزنی داریم اما به آینده امیدوارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید