علیرضا بیرانوند، سنگ بزرگ برای پرسپولیس

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، هر چند یحیی گل محمدی و مسئولان پرسپولیس حاضر به تایید نیستند، اما شواهد نشان می دهد که بدشان نمی آمد که برای نیم فصل دوم لیگ برتر یک دروازه بان آماده در لیست شان داشته باشند تا اگر لازم شد حامد لک که عملکرد پرنوسانی در این فصل داشته نیمکت نشین شود. در هفته های اخیر اخبار زیادی از مذاکره قرمز ها با گزینه های مطرحی مثل رشید مظاهری و سعید اخباری منتشر شد که ادعای مطرح شده را تا حدی تایید می کند.

علیرضا بیرانوند، سنگ بزرگ برای پرسپولیس

یکی دیگر از نفراتی که پیش از این صحبت مذاکره قرمز ها با او مطرح شد علیرضا بیرانوند است که با وجود جدایی از پرسپولیس و حضور در فوتبال اروپا هنوز نتوانسته جایگاه خوبی پیدا کند و در تیم های مختلفی که حضور داشته معمولا نیمکت نشین بوده است و همین باعث شده قرمز ها شانس خود را برای استفاده دوباره از او ولو به صورت قرضی امتحان کنند.

بعد از جذب احمد گوهری، گلر 26 ساله صنعت نفت آبادان شایعه شد که مدیران پرسپولیس دوباره سراغ بیرانوند رفته اند و همچنان امیدوارند که او را راضی به بازگشت کنند درحالی که خودش تاکید کرده نمی خواهد به ماجراجویی اش در فوتبال اروپا سرانجام دهد. با یکی از مسئولان پرسپولیس هم که در این خصوص صحبت کردیم تاکید کرد که قیمت رضایتنامه بیرو بالاست و باشگاه شانسی برای بازگرداندن او ندارد و البته حاضر به تایید مذاکره با وی هم نشد.

فرهیختگان

منبع: فرارو
انتشار: 23 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 23 اردیبهشت 1401 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 1541

به "علیرضا بیرانوند، سنگ بزرگ برای پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علیرضا بیرانوند، سنگ بزرگ برای پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید