فاش کردن مزایای شگفت انگیز آلوئه ورا برای زیبایی پوست

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، مجله اینترنتی تناسب اندام/ آلوئه ورا فقط یک درمان اورژانسی برای بریدگی ها و کبودی های گاه به گاه نیست. این ژل ترمیم کننده شگفت انگیز می تواند از راه های بسیاری برای رسیدگی به یک لیست طولانی از نگرانی های زیبایی، مورد استفاده قرار گیرد. شما بعد از یاد دریافت روش های مختلفی که می توانید این گیاه را وارد روال زیبایی تان کنید، دیگر هرگز به آلوئه ورا مانند قبل نگاه نخواهید کرد:

فاش کردن مزایای شگفت انگیز آلوئه ورا برای زیبایی پوست

آرایش را بطور مؤثر پاک می نماید

با استفاده از آلوئه ورا، شما هرگز دوباره چشم هایی شبیه چشم راکون نخواهید داشت. ژل آلوئه ورا برخلاف پاک کننده های آرایش فروشگاهی، هیچ ماده شیمیایی ندارد که پوست را تحریک کند.در حالت ایده آل شما باید از ژل آلوئه ورای تازه بهره ببرید، نه از نوع آماده فروشگاهی. مقداری ژل آلوئه ورا را روی پنبه توپی بزنید. پنبه را روی آرایش تان بمالید و بگذارید ژل،چند ثانیه بماند. سپس یک دستمال تمیز بردارید و آرایش نرم شده را با آن پاک کنید.

برای اصلاحی صاف و بدون بریدگی

آیا پاهایی صاف و بدون مو می خواهید؟ از ژل آلوئه ورا به عنوان جایگزینی برای کرم اصلاح بهره ببرید. ژل آلوئه ورا دارای خواص ضدباکتری و ضد ویروسی است که پوست تحریک شده را التیام می بخشد. این ژل سبک و نرم است و از بریدگی و سوزش تیغ جلوگیری می نماید. این ژل، پوست را انعطاف پذیر و هیدراته می نماید. برای استفاده از ژل آلوئه ورا به عنوان کرم اصلاح، مقدار زیادی از آن را روی پا بمالید. از آنجا که این ژل به سرعت جذب می شود، باید بعد از زدن ژل، سریعا آغاز به اصلاح کنید. مانند همواره اصلاح کنید و در صورت احتیاج، باز هم ژل آلوئه ورا بمالید. همچنین می توانید این ژل را با صابون کاستیل مورد علاقه تان مخلوط کنید و از این ترکیب، به عنوان یک کرم اصلاح خانگی بهره ببرید.

چشم های پف نموده را تسکین می دهد

آیا چشمان شما بعد از یک شب بیرون رفتن با دوستان تان، کمی پف نموده اند؟ نگران نباشید، ژل آلوئه ورا دوباره چشمان تان را با نشاط خواهد نمود. شما می توانید این ژل را زیر چشمان تان بمالید یا آن را در قالب های یخ بریزید، فریز کنید و سپس بهره ببرید. ژل آلوئه ورا، عروق خونی را منقبض خواهد نمود، در نتیجه پف کردگی را از بین می برد و پوست را سفت می نماید.

به عنوان پاک کننده صورت

ژل آلوئه ورا، یک پاک کننده صورت ایده آل در مواقع ضروی است. ژل آلوئه ورای تازه را با یک قاشق چایخوری شیر بادام و عصاره لیمو مخلوط کنید. حالا این مخلوط را روی صورت تان بمالید و یک تا دو دقیقه ماساژ دهید. سپس این مخلوط را بشویید تا پوست درخشان و نرم تان،آشکار شود. آلوئه ورا به لطف خواص ضدباکتری و ضدمیکروبی اش با لکه های پوستی مقابله می نماید.در عین حال شیر بادام، پوست را هیدراته نموده و عصاره لیمو، سلول های مرده پوست را از سطح پوست جدا می نماید.

بوی بد دهان را از بین ببرید

اجازه ندهید که بوی بد دهان، شما را افسرده کند. حدود یک چهارم فنجان ژل آلوئه ورای خالص را در آب یا آب سیب حل کنید. این ترکیب را روزی یک بار بنوشید تا نفس تان تازه شود. آلوئه ورا حاوی بتاسیتسترول است.این ترکیب ضدالتهابی با بوی بد دهان مقابله نموده و در عین حال به هضم بهتر یاری می نماید. در برخی موارد، بوی بد دهان توسط باکتری روده ایجاد می شود. ژل آلوئه ورا، تعادل باکتری های روده را باز می گرداند و نفس شما را تازه می نماید.

ابروها را مرتب و معین نگه دارید

آیا از سر و کله زدن با ابروهای نامرتب و سرکش که سرجایشان نمی مانند، خسته شده اید؟ یک ترکه ریمل تمیز و قابل استفاده بردارید و آن را در ژل آلوئه ورا فرو ببرید. بعد از شکل دادن به ابروها، با ترکه ریمل روی آن ها ژل آلوئه ورا بزنید و بگذارید خشک شوند. ابروها در تمام روز، سرجایشان خواهند ماند تا زمانی که ژل را پاک کنید.

به پوست رطوبت رسانی کنید

ژل آلوئه ورا، سبک و سریع الجذب است و پوست را عمیقا هیدراته می نماید. فقط کافی است مقدار زیادی از ژل آلوئه ورای تازه را روی نقاط خشک پوست بمالید. سپس، محل مورد نظر را کمی ماساژ دهید تا ژل کاملا جذب شود.

داروی طبیعی زیبایی: آلوئه ورا

آلوئه ورا یک گیاه شگفت انگیز است. در داروها و حتی محصولات زیبایی بیشماری استفاده شده است. احتمالا تابحال از آن برای تسکین آفتاب سوختگی یا سوزش پوستتان استفاده نموده اید، اما راه های زیادی برای بهره از فواید آلوئه ورا برای پوست و زیبایی شما وجود دارد. آلوئه ورا خیلی ساده، کم هزینه و دارای دامنه وسیعی از فواید است. چه چیزی بیشتر از اینها از یک گیاه انتظار دارید؟

می توانید از ژل آلوئه ورا برای خلاصی از دانه های رنگی روی صورتتان بهره ببرید. اگر دایره های تیره ای زیر چشم هایتان دارید، خیلی ساده ژل آلوئه ورا را بصورت هموار و مساوی بر روی صورتتان بمالید و اجازه دهید 30 دقیقه بر روی پوستتان بماند. سپس با آب سرد صورتتان را بشویید. و هر یک روز در میان این کار را انجام دهید تا نتایج فوق العاده آنرا ببینید.

آلوئه ورا همچنین یک راه درمانی عالی برای آکنه و جوش ها نیز هست. پالپ تازه یک آلوئه ورا را خارج کنید و آنرا با زردچوبه ترکیب نمایید تا حالت خمیر مانندی پیدا کند. مخلوط بدست آمده را مستقیما روی جوش ها بمالید و 30 دقیقه به آن مهلت دهید، یا اینکه اگر مقدور بود اجازه دهید تمام طول شب روی پوستتان باشد. سپس پوستتان را بشویید و لذت ببرید!

ترکیب پالپ یک آلوئه ورا با رب گوجه فرنگی و مقدار کمی آبلیمو هم یک پاک کننده صورت طبیعی فوق العاده است. با استفاده از این ترکیب، پوستی شاداب و تمیز پیدا خواهید کرد.

اگر پوستی درخشان می خواهید، براحتی ژل آلوئه ورا یا پالپ گیاهش را با زردچوبه و عسل ترکیب کنید. حالا ماسک را به صورتتان بمالید و حدود 20 تا 30 دقیقه صبر کنید. سپس صورتتان را بخوبی توسط آب گرم بشویید.

منبع: همگردی
انتشار: 26 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 478

به "فاش کردن مزایای شگفت انگیز آلوئه ورا برای زیبایی پوست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فاش کردن مزایای شگفت انگیز آلوئه ورا برای زیبایی پوست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید