فدراسیون جودو اتمام رقابت های لیگ را تکذیب کرد

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، به گزارش خبرنگاران، روابط عمومی فدراسیون جودو با انتشار خبری عنوان داشت که هنوز تصمیمی راجع به قطع یا ادامه مسابقات لیگ اتخاذ نشده است.

فدراسیون جودو اتمام رقابت های لیگ را تکذیب کرد

در این خبر آمده است:در حالی که برخی رسانه ها از تعطیلی سوپرلیگ و لیگ امید تا المپیک جودو به دلیل شیوع ویروس کرونا خبر داده اند، اعلام می شود که هنوز هیچ تصمیمی در این خصوص گرفته نشده است.

با نظر رئیس فدراسیون جودو، قرار است، جلسه ای با مسئولان سازمان لیگ جودو برگزار شود و در آن جلسه در مورد اینکه این پیکارها لغو خواهد شد یا ادامه می یبابد، تصمیم گیری و نتیجه جلسه، تنها به وسیله روابط عمومی فدراسیون اعلام می شود.

خبرنگاران در حالی امروز خبر از انتها لیگ داد که سعید قمی رئیس سازمان لیگ به صراحت از انتها لیگ خبر داده بود. رئیس سازمان لیگ در پاسخ به سوال خبرنگاران، مبنی بر برنامه ریزی و تعین تکلیف لیگ عنوان داشت: با توجه به اینکه هنوز ویروس کرنا در بیشتر استان ها است و مسابقات لیگ امید در رده سنی نوجوانان است و سلامتی این عزیزان اهمیت خاصی برای ما دارد. برخی از استان ها که در لیگ تیم دارند مثال خوزستان، تصمیم بر این شد که همین جا سرانجام مسابقات را اعلام کنیم. به تیم های شرکت کننده و تیم های برتر جدول، لوح، حکم، مدال و کاپ تقدیم می شود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 541

به "فدراسیون جودو اتمام رقابت های لیگ را تکذیب کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فدراسیون جودو اتمام رقابت های لیگ را تکذیب کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید