لیگ قهرمانان آسیا، استقلال به دنبال انتقام از الدحیل و صدرنشینی

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، تیم فوتبال استقلال در شروع دور برگشت لیگ قهرمانان آسیا و برای انتقام شکست دور رفت بامداد یکشنبه به مصاف الدحیل قطر می رود.

لیگ قهرمانان آسیا، استقلال به دنبال انتقام از الدحیل و صدرنشینی

به گزارش خبرنگاران، دور برگشت بازی های گروه C لیگ قهرمانان آسیا امشب و بامداد یکشنبه شروع می گردد که تیم فوتبال استقلال ساعت 00:45 بامداد یکشنبه در زمین شماره دو استادیوم ملک عبدالله شهر جده عربستان به مصاف الدحیل قطر خواهد رفت.

استقلال دو بازی نخست خود را طوفانی شروع کرد و الاهلی عربستان و الشرطه عراق را با نتیجه 5 بر 2 و 3 بر صفر شکست داد، اما در سومین بازی با نتیجه 4 بر 3 برابر الدحیل قطر مغلوب شد.

اگر چه خط حمله استقلال با ثبت 11 گل زده بهترین آمار بازی های دور رفت را به خود اختصاص داد و بازیکنانی چون مهدی قایدی و فرشید اسماعیلی ستاره بودند، اما فرهاد مجیدی و کادر فنی استقلال خوب می دانند که اگر ضعف دفاع تیمی رفع نگردد، مانند آنچه در ملاقات با الدحیل رخ داد، تکرار خواهد شد. این ملاقات از اهمیت بالایی برخوردار است و استقلالی ها علاوه بر انتقام به فکر صدرنشینی نیز هستند تا دغدغه ای بابت صعود نداشته باشند.

مجیدی به دلیل دو اخطاره شدن نمی تواند روی نیمکت بنشیند و فراز کمالوند راهنمایی این تیم را در کنار خط برعهده خواهد داشت.

در این گروه، الدحیل با 7 امتیاز در صدر قرار گرفته است، استقلال با 6 امتیاز دوم است و الاهلی عربستان با 4 و الشرطه عراق بدون امتیاز در رده های سوم و چهارم قرار دارند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 25 اردیبهشت 1400 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 1105

به "لیگ قهرمانان آسیا، استقلال به دنبال انتقام از الدحیل و صدرنشینی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ قهرمانان آسیا، استقلال به دنبال انتقام از الدحیل و صدرنشینی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید