معرفی هتل تریسته ونیز ، 3 ستاره

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، هتل تریسته ونیز | Hotel Trieste

امروز می خواهیم تا هتلی را در حوزه کشورهای اروپایی به شما معرفی نماییم که به اصطلاح، با کیف پول شما دوست است و این به آن معنا است که با توجه به این که یک هتل با امکانات متوسط رو به خوب است اما مطمئنا شما را با هر 3 ستاره خود راضی خواهد نمود. ما درباره هتل تریسته ونیز (Hotel Trieste) در شهر زیبا و افسانه ای ونیز و در شهر ایتالیا، صحبت می کنیم. اگر به سایت های معتبر سری بزنید، خواهید دید که کسانی که از این هتل استفاده نموده اند، در مجموع به این هتل امتیاز 9 را داد اند. پیشنهاد می کنیم که در ادامه با ما در خبرنگاران همراه باشید تا به اتفاق یکدیگر، خدمات رفاهی، تفریحی، موقعیت و فاصله هتل تریسته ونیز را تا دیدنی های ونیز معرفی و آنالیز نماییم.

معرفی هتل تریسته ونیز ، 3 ستاره

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

خدمات رفاهی هتل تریسته ونیز

هتل تریسته یک هتل 3 ستاره است که دارای طراحی با فضایی سنتی و چوبی است و به افراد حسی خوب را در ابتدای ورودشان القا می کند. این هتل از نظر قرار گیری جغرافیایی در قسمتی مرکزی از شهر ونیز قرار گرفته است و به اکثر مراکز خرید این شهر و همچنین وسایل نقلیه عمومی نزدیک است.

بیشتر کسانی که در این هتل اقامت داشته اند، آن را هتلی مناسب و معمولی رو به خوب دانسته اند و بیشتر برای کسانی که قصد مدیریت بودجه سفر خود و همچنین کسانی که به قصد تجارت به ونیز آمده اند، پیشنهاد نموده اند. اگر بخواهیم به مشخصات و سرویس های عمومی این هتل برای شما توضیح دهیم باید بگوییم که؛ هتل تریسته ونیز دارای میز پذیرش 24 ساعت است و در هر زمان که مسافر به این هتل مراجعه نمایند، می تواند به آسانی با مسئول رزرویشن ارتباط برقرار نموده و بدون معطلی اتاقی که رزرو نموده بوده است را دریافت نماید.

همچنین این هتل امکانات خارجی را برای مراجعان خود و مخصوصا گروه های کسب و کار به وجود آورده است که از آن ها می توانیم به این اشاره نماییم که به طور مثال تجار و یا دیگر مسافران، می توانید در صورت احتیاج از صرافی و شعبه بانکی این هتل نیز استفاده نمایند.

پرسنل این هتل همگی به زبان های ایتالیایی، روسی، فرانسوی، اسپانیایی، آلمانی و انگلیسی صحبت می نمایند و مسافران هتل می توانند به این زبان ها با آنان ارتباط برقرار نمایند.

در این هتل مسافرانی که حیوان خانگی دارند می توانند آن را به همراه خود داشته باشند اما حتما باید زمانی که هتل را رزرو می کنید، این مسئله را حتما به مسئول رزرو اطلاع دهید. از دیگر خدمات این هتل می توان به سرویس روزانه خدمات نظافت اتاق ها، سالن تلویزیون، روزنامه صبح، خدمات خشکشویی و حمل بار می باشد.

این هتل البته با توجه به 3 ستاره بودنش مسافران و مراجعانش را راضی از خود نگه می دارد. در این هتل می توانید از سرویس خودپرداز استفاده نمایید و اگر کارت بانکی بانک های اروپایی را داشته باشید، به راحتی از خدمات اقتصادی آنها استفاده نمایید.

در این هتل استعمال دخانیات ممنوع است و برای آن فضای مخصوصی تعبیه نشده است. کلیه اتاق های این هتل 3 ستاره دارای دستگاه تصفیه و تنظیم هوا هستند. در هتل تریسته، در تمامی فضاهای عمومی و اتاق ها، مسافران و مراجعان امکان دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان را دارند. برای پذیرش در این هتل ساعت 12:30 ظهر و برای خروج باید تا ساعت 10:30 صبح اتاق را تحویل دهید. تمامی فضاهای عمومی این هتل مجهز به دوربین های مداربسته می باشند و سنسورهای حساس به دود و گرما هستند.

امکانات تفریحی هتل تریسته ونیز

در این هتل 3 ستاره می توانید از گزینه های تفریحی مختلفی که هتل در اختیار مراجعین و مسافرین خود می گذارد، استفاده نمایید. از نوشیدنی ها و صبحانه های مفصل این هتل حتما نوش جان نمایید و ضمناً می توانید صبحانه خود را در اتاقتان میل نمایید.

امکانات اتاق های هتل

اتاق ها و سوئیت های هتل تریسته ونیز دارای طراحی زیبا و راحت و تهویه مطبوع هوا هستند و به راحتی تمام طراحی شده اند. طراحی این اتاق ها با الهام از طراحی های چوبی تزئین شده اند و راحتی و حسی خاص را به افراد منتقل می نمایند.

هر کدام از اتاق های این هتل تلویزیون های مدرن و مجهز هستند. دستگاه تصفیه و تنظیم هوا که به صورت اتوماتیک کنترل می شوند، تلفن، رادیو، اینترنت پر سرعت رایگان، میز کار، تلویزیون صفحه تخت ماهوره ای، دستگاه پخش موزیک، سرویس بهداشتی مخصوص، حمام، حوله تمیز و در کل امکاناتی مناسب دیگر، از جمله امکانات اتاق های این هتل می باشد.

اتاق های هتل

  • اتاق های دابل (Double room): مساحت این اتاق ها 20 متر است و دارای 2 تخت 1 نفره است.
  • اتاق های تریپل (Triple room): مساحت این اتاق ها 20 متر است و دارای 1 تخت 2 نفره و یک مبل تختخواب شو است.
  • اتاق های توئین (Twin Room): مساحت این اتاق ها 20 متر است و دارای 1 تخت 2 نفره و 1 تخت 1 نفره است. در این اتاق ها هم اینترنت بی سیم و هم سیمی و لوکال در صورتی که بخواهید برای شما ارائه می گردد.
  • اتاق های سینگل (Single room): مساحت این اتاق ها 18 متر است و دارای 1 تخت 1 نفره است.
  • اتاق های سوپریور دابل (Superior Double Room): مساحت این اتاق ها 18 متر است و دارای 1 تخت 1 نفره است.

فاصله هتل تریسته ونیز تا جاذبه های ونیز

  • مدرسه اسپانیایی سوارکاری: این منطقه، 4.4 کیلومتر دورتر بوده که 14 دقیقه با ماشین برای رسیدن به آن راه است.
  • مجموعه گرابن: این مجموعه 3.7 کیلومتر دورتر بوده که 15 دقیقه با ماشین برای رسیدن به آن راه است.
  • کلیسای جامع استفان: این موزه 1.6 کیلومتر دورتر بوده که 6 دقیقه با ماشین برای رسیدن به آن راه است.
  • برگارتن: این مجموعه معروف 5.4 کیلومتر دورتر بوده که است و 16 دقیقه با ماشین برای رسیدن به آن راه است.
  • رینگ استراس: این تالار تاریخی 3.3 کیلومتر دورتر بوده که 10 دقیقه با ماشین برای رسیدن به آن راه است.
  • مجتمع تاریخی بلودر: این کلیسا 5.3 کیلومتر دورتر بوده که 16 دقیقه با ماشین برای رسیدن به آن راه است.
  • هاندرواسرهاس: این باغ وحش 5.5 کیلومتر دورتر بوده که 18 دقیقه با ماشین برای رسیدن به آن راه است.
  • کاخ سلطنتی هافبرگ: این کلیسا 4.3 متر دورتر بوده که 14 دقیقه با ماشین برای رسیدن به آن راه است.
  • کاخ شونبرن: این باغ 3.1 کیلومتر دورتر بوده که 11 دقیقه با ماشین برای رسیدن به آن راه است.

موقعیت هتل تریسته ونیز

می توانید موقعیت مکانی هتل تریسته ونیز را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

ایتالیا، ونیز، خیابان ویا ترنتو، شماره 2

Via Trento, 2, 30171 Venezia VE, Italy

منبع:booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 8 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 120

به "معرفی هتل تریسته ونیز ، 3 ستاره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل تریسته ونیز ، 3 ستاره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید