مقاله: تفریح و گردش در طبیعت تورنتو

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، الورا جورج یک زیبایی طبیعی است که در شهر ارولا مخفی شده است. مسیرهای الورا جرج منظره ها چشمگیری از اطراف دارند و طبیعت گردان این منطقه را بسیار دوست دارند. مسیر آن تقریبا آسان می باشد و برای هر شخصی از کودک تا سالمند قابل طبیعت گردی است و در تمام سال تماشا آن خوب است.

مقاله: تفریح و گردش در طبیعت تورنتو

پرنده نگرها می توانند بین اسفند تا اردیبهشت به این منطقه بیایند و از عقاب های سرسفیدی که به خاطر مهاجرت بهاری به اینجا آمده اند، تماشا نمایند.

جوکرز هیل و منطقه حفاظت شده تورنتون بیلز یکی از مسیرهای طبیعت گردی در تورنتو است که از مسیرهای مختلفی در دسترس است. شما می توانید به این منطقه هم از ورودی خیابان Bathurst بروید و هم از ورودی خلوت تر آن که در Mulock Drive قرار گرفته است.

اگر دوست دارید که به حیات وحش نزدیک تر بشوید، حتما با خودتان ارزن و یا دانه برای پرنده ها بیاورید. سنجاب های دوست داشتنی هم بسیار دوست دارند که از دستتان غذا بخورند.

پله های نه چندان معروف 99 تایی (99 Steps) به وسیله ورودی دومی که ذکر شد قرار گرفته است و با 99 پله ای که دارد، ورزش خوبی برای بالا رفتن از شیب این کوه محسوب می گردد.

در تابستان در این منطقه می توانید قایق سواری کایاک را جزو برنامه هایتان قرار دهید.

منبع مقاله: تفریح و گردش در طبیعت تورنتو

انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 1323

به "مقاله: تفریح و گردش در طبیعت تورنتو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: تفریح و گردش در طبیعت تورنتو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید