نسل آینده گوشی های تاشوی سامسونگ باریک تر و سبک تر خواهند بود

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، به گفته لی جانگ مین، یکی از مدیران ارشد سامسونگ، نسل آینده گوشی های تاشوی این شرکت قرار است باریک تر و سبک تر از آنچه که اکنون شاهد هستیم باشند.

نسل آینده گوشی های تاشوی سامسونگ باریک تر و سبک تر خواهند بود

گوشی های تاشو به تازگی وارد دنیای گوشی های هوشمند شده اند و قرار است تغییری انقلابی را در این بخش پدید بیاورند. البته فعلا سامسونگ است که محصولات متعددی را با این شکل راهی بازار نموده و باقی شرکت ها (جز هواوی) هنوز به صورت رسمی از محصولی تاشو مثل گوشی های سامسونگ رونمایی ننموده اند.

با توجه به استقبال کاربران از این گوشی ها، به نظر می رسد آینده درخشانی در انتظار آن ها باشد. بنابراین بدیهی است شاهد اعمال تغییرات گسترده ای در آن ها باشیم. گوشی های تاشوی کنونی از لحاظ مقاومت نمایشگر تاشونده اصلا شرایط خوبی ندارند. از طرفی ضخامت زیادی داشته و سنگین هستند. البته از آنجایی که این فناوری در ابتدای راستا واقع شده است، این گونه موارد کاملا طبیعی است.

اما این طور که به نظر می رسد، سامسونگ قرار است در آینده، تغییرات زیادی را در طراحی این محصولات اعمال کند. چرا که این محصولات به زودی مانند گوشی های کنونی، بخشی از زندگی آینده ما را تشکیل خواهند داد و باید به گونه ای بهینه شوند که بتوان به راحتی از آن ها استفاده کرد.

  • گلکسی Z Flip 3 با نمایشگر 120 هرتزی و حاشیه باریک تر راهی بازار می گردد

هدف سامسونگ دقیقا همین است. غول کره ای میخواهد نسل آینده گوشی های تاشوی خود را باریک تر و در نتیجه سبک تر از آنچه که اکنون شاهد آن هستیم طراحی کند. این در حالی است که نمایشگر آن به همین اندازه باقی خواهد ماند و کوچکتر نمی گردد. این ادعا را جانگ مین، از مدیران ارشد بخش موبایل سامسونگ، در کنفرانس سرمایه گذاران روز گذشته شرکت اعلام کرد.

در حال حاضر گلکسی Z Fold 2 که پرچم دار گوشی های تاشوی سامسونگ به حساب می آید، 282 گرم وزن داشته و ضخامت آن به 16.8 میلی متر می رسد. البته این ضخامت در صورتی است که گوشی را تا کنید که خب باز هم زیاد است و همین مسأله قرار دادن آن را درون جیب بسیار سخت می نماید. بعد از مقاومت کم نمایشگر تاشونده، این شاید تنها دلیلی باشد که کاربران را از خرید چنین گوشی هایی منصرف می نماید.

جانگ مین همچنین در رابطه با بهبودی های فراوانی که گلکسی Z Fold 2 به نسبت نسخه اولیه گوشی تاشوی سامسونگ داشت صحبت هایی را اعلام کرد. از جمله مهم ترین تغییرات می توان به شیشه تاشونده مقاوم تر، لولاهای ضد گرد و غبار، نمایشگر بزرگتر، بهبود تجربه کاربری و مولتی تسکینگ با نرم افزارهای بهینه، طراحی بهبود یافته لولاها، حالت فلکس (باز کردن گوشی در زوایای مختلف مثل لپ تاپ)، دوربین سلفی حفره ای، دوربین های بهبود یافته روی پنل پشتی و چیزهایی از این دست اشاره نمود.

بدیهی است این تغییرات که فقط در طول یک سال صورت گرفتند، بسیار بیشتر از آن چیزی بود که انتظار داشتیم و به همین خاطر بی صبرانه منتظریم ببینیم گلکسی Z Fold 3 یا هر گوشی تاشوی دیگری که در سال آینده راهی بازار می گردد چه تغییرات مثبتی را با خود به همراه خواهد داشت.

در حال حاضر در رابطه با گلکسی Z Fold 3 خبرهای زیادی مطرح شده که از جمله مهم ترین آن می توان به پشتیبانی از قلم S-Pen و بهره مندی از پردازنده اسنپدراگون 888 اشاره نمود. با این حال باید منتظر ماند و دید در آینده چه خبرهای بیشتری در این رابطه منتشر خواهد شد.

  • گلکسی زد فولد 3 احتمالا با دوربین سلفی زیر نمایشگر راهی بازار می گردد

منبع: PhoneArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 13 دی 1399 بروزرسانی: 13 دی 1399 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 856

به "نسل آینده گوشی های تاشوی سامسونگ باریک تر و سبک تر خواهند بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نسل آینده گوشی های تاشوی سامسونگ باریک تر و سبک تر خواهند بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید