نکیسا: با تمرکز و درایت باید مقابل بحرین بازی کرد

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، تهران (پانا) - گلر سابق تیم ملی فوتبال ایران شرایط کنونی تیم ملی را شرایطی سخت خطاب کرد با وجود لژیونرها می توان از آن عبور کرد.

نکیسا: با تمرکز و درایت باید مقابل بحرین بازی کرد

به گزارش سایت رسمی فدراسیون، نیما نکیسا، ملی پوش سابق تیم ملی فوتبال ایران ضمن تایید مطلب فوق گفت: فکر می کنم ملاقات مقابل بحرین بازی سختی به لحاظ روحی و روانی خواهد بود. اما از لحاظ فنی بازیکنان و کادر فنی ایران در شرایط بسیار عالی قرار داشته و امیدوارم در ملاقات با بحرین با تمرکز پیش فرایند تا پیروز شوند.

وی در ادامه در مورد برگزاری ملاقاتهای محبت آمیز به منظور کسب آمادگی هرچه بیشتر و هماهنگی ملی پوشان با یکدیگر اضافه نمود: مسئله ای که در این مدت و پیش از اعزام به منامه به آن پرداخته شد، نقش بازی های محبت آمیز بود. تیم ملی به لحاظ هماهنگی بازیکنان با یکدیگر دچار ضعف شد. چرا که مسابقات قهرمانی باشگاه های آسیا برگزار گردید و تعداد زیادی از بازیکنان در اختیار باشگاه های شان بودند. از طرفی به محض اتمام بازی های آسیایی باشگاهی، بازیکنان به ادامه مسابقات لیگ رفتند و همین امر باعث شد تا بازیکنان تیم ملی به صورت تجمعی در یک فرایند اردویی حضور نداشته باشند. زمان کافی نداشتیم تا با تیمی بازی محبت آمیز برگزار کنیم. البته با سوریه در تهران ملاقات محبت آمیز انجام شد. کار مهمی که فدراسیون توانست انجام دهد برگزاری اردوی کیش بود که از لحاظ آب و هوایی به بحرین شباهت داشت و همین امر به آمادگی بازیکنان یاری کرد.

نکیسا ادامه داد: به عنوان بازیکنی که سابقه حضور در مسابقات مختلفی را داشته ام می گویم در گذشته بحرینی ها شرایط بسیار پرتنشی را برای ما به وجود آوردند.

دروازه بان سابق تیم ملی گفت: تمام شرایط حاکم در بحرین می تواند علیه ما باشد، اما بازیکنان مان دلیر مردانی هستند که در سخت شرایط همانطور که من هم بارها با آن روبرو شدم، این تنش ها را از خود دور می نمایند و پیروز می شوند. اگر بسیاری از تنش ها و استرس ها را بتوان مدیریت کرد، شک نکنید تیم ملی پیروز خواهد شد.

وی ادامه داد: تیم ملی فوتبال ایران حداقل 12 لژیونر دارد و این امر باعث افتخار آسیاست.

دروازه بان اسبق تیم ملی فوتبال در انتها گفت: با درایت کادر فنی و بازیکنان خوب و ملت عزیز ایران که دعاگوی تیم ملی هستند، امیدوارم با پیروزیت بازی های حساس پیش رو را پشت سربگذاریم.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 11 تیر 1400 بروزرسانی: 11 تیر 1400 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 1179

به "نکیسا: با تمرکز و درایت باید مقابل بحرین بازی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نکیسا: با تمرکز و درایت باید مقابل بحرین بازی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید