نگرانی شاهزاده چارلز نسبت به افراط گرایی جوانان انگلیسی

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، خبرنگاران: شاهزاده انگلیس در سخنانی نگرانی عمیق خود را نسبت به افراط گرایی جوانان این کشور به وسیله اینترنت و سخنرانی واعظان تندرو در داخل و خارج بریتانیا، اعلام نموده است.

نگرانی شاهزاده چارلز نسبت به افراط گرایی جوانان انگلیسی

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات شرایط سنی تحصیل در انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از تلگراف، شاهزاده چارلز تاکید نمود که وی از تعداد جوانانی که در انگلیس متولد شده و رشد نموده اند و اکنون به گروه های تروریستی مثل القاعده و داعش، پیوسته اند، وحشت زده شده است.

اظهارات شاهزاده انگلیس در شرایطی است که وی برای سفری شش روزه به خاورمیانه، وارد اردن شده است. یکی از نخستین اقدامات شاهزاده انگلیس طی شب گذشته، ملاقات با رهبران اقلیت های مسیحی در اردن بوده است.

شاهزاده چارلز در مصاحبه با رادیو بی بی سی، گفت: من به شدت نگران این مساله هستم که تعداد زیادی از جوانان انگلیسی در حال پیوستن به گروه های افراطی در خاورمیانه هستند. یک احتیاج فوری وجود دارد تا کوشش بیشتری برای جلوگیری از افراطی شدن جوانان انگلیسی، انجام گردد.

وی توضیح داد: این یکی از بزرگترین نگرانی هایی است که من درباره آن فکر می کنم و این مساله به سطح هشدار رسیده است. و به خصوص در کشوری مانند کشور ما که ازرش ها را گرامی می داریم. شما فکر کنید که این افراد کسانی هستند که در اینجا متولد شده، در اینجا به مدرسه رفته و از ارزشهای ما تبعیت نموده اند.

شاهزاده چارلز یادآور شد: بخش وحشتناک این مساله آن است که این افراد می توانند به وسیله تماس با افراد دیگری از راه اینترنت، یا دنبال کردن سخنرانی افراد افراطی در داخل یا خارج، روش های افراطی گری را در پیش گرفته و برای پیوستن به گروه های افراطی و تندرو کوشش نمایند.

سفر شاهزاده انگلیس به اردن در شرایطی است که اردن یکی از پرتنش ترین دوره ها در تاریخ خود را تجربه می نماید. کشته شدن یکی از خلبان های ارتش اردن توسط داعش به وحشیانه ترین روش، و اعدام دو شبه نظامی داعش به تلافی این اقدام، شرایط اردن را به شدت ملتهب نموده است.

ع

منبع: تسنیم
انتشار: 23 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 235

به "نگرانی شاهزاده چارلز نسبت به افراط گرایی جوانان انگلیسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگرانی شاهزاده چارلز نسبت به افراط گرایی جوانان انگلیسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید