هر آن چه درباره فصل دوم سریال شوالیه ماه می دانیم

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، سریال شوالیه ماه متعلق به استودیوی مارول، رسما با انتشار قسمت آخر در دیزنی پلاس به انتها رسید. پس با هم همه چیز درباره فصل دوم احتمالی شوالیه ماه را آنالیز می کنیم. اما سوال اصلی این جاست که آیا این سریال فصل بعدی هم خواهد داشت یا خیر؟

هر آن چه درباره فصل دوم سریال شوالیه ماه می دانیم

شوالیه ماه دنیای خدایان مصری را به دنیای سینمایی مارول معرفی کرد. مخاطبان به وسیله مارک اسپکتور، فردی با اختلال چند هویتی و شخصیت های متناوب او، با چندین خدای مصر باستان آشنا شدند. دنیای خدایان با توجه به داستان آسگارد و خدایان یونانی ثور عنصر نوی در مارول نیست اما فضای مصری سریال لحن و جلوه ای خاص و تازه به این دنیای سینمایی می بخشد.

هشدار: در این متن، داستان فصل اول سریال شوالیه ماه لو می رود

شوالیه ماه با پخش شش قسمت در فصل اول از فرایند آثار قبلی دیزنی پلاس مانند لوکی و شاهین و سرباز زمستان پیروی کرد. مارول به تازگی تایید کرد که فصل دوم لوکی در کنار کاپیتان آمریکا 4 در حال ساخت است. پس از خاتمه فصل اول شوالیه ماه، چندین خط داستانی به سبک معمول دنیای سینمایی مارول نیمه تمام ماند و این سوال به وجود می آید که آیا داستان این سریال مانند لوکی ادامه خواهد داشت یا خیر.

شرایط تمدید فصل دوم

شوالیه ماه در ابتدا به عنوان یک مینی سریال طراحی شده بود و احتمالا مانند هاوک آی و وانداویژن فقط یک فصل خواهد داشت. با این حال، شاید مارول این تصمیم را تغییر دهد. به عنوان مثال، ظاهرا صفحه توییتر مارول تغییری در عنوان تریلر قسمت خاتمهی ایجاد نموده است که به طور بالقوه اشاره ای به فرمت سریال دارد. مارول در زمان نگارش داستان قصد تمدید آن برای فصل دوم را نداشت اما با توجه به محبوبیت سریال و شخصیت و هم چنین امکان ساخت یک فیلم سینمایی با موضوع شوالیه ماه، حالا این احتمال وجود دارد.

شوالیه ماه در ادامه در کجای دنیای سینمایی مارول ظاهر می شود

شوالیه ماه به عنوان آواتار خونشو می تواند در چند نقطه احتمالی در دنیای سینمایی مارول حضور پیدا کند. شخصیت شوالیه ماه در کمیک ها به شدت با پسران نیمه شب، یک تیم از ابرقهرمانان مارول که با تهدیدات فراطبیعی سروکار دارند، ارتباط دارد. یکی دیگر از افرادی که می تواند با او مرتبط باشد دین ویتمن است. او در فیلم جاودانگان به عنوان یک سخنران در موزه تاریخ طبیعی لندن ظاهر شد. استیون گرانت نیز در موزه ای در لندن کار می کند و این موضوع به طور بالقوه پیوندی ایجاد می کند که می تواند این دو را به هم نزدیک کند. با توجه به ارتباط بین شوالیه سیاه و بلید در دنیای سینمایی مارول و هم چنین ارتباطات کمیک شوالیه ماه و بلید، حضور در کنار این دو شخصیت نو دنیای سینمایی مارول در فیلم بلید، یکی دیگر از احتمالات است.

فراهم کردن مقدمات فصل دوم

سریال شوالیه ماه در خاتمه خود چندین خط داستانی را برای راه اندازی فصل دوم، آزاد و رها می گذارد. برای مثال، در قسمت ششم، لیلا الفاولی، همسر مارک اسپکتور، آواتار تاوارت شد که همین قضیه می تواند منجر به کاوش عمیق تر در توانایی های نو او در فصل بعدی شود. مسلما بزرگ ترین خط داستانی مرتبط با فصل دوم، در راستای شخصیت جیک لاکلی است. مارول هویت سوم شوالیه ماه را در قسمت خاتمهی فصل معرفی می کند، جایی که در صحنه پس از تیتراژ، اسپکتور در داخل ماشین سرش را بالا می آورد و برمی شود و متوجه می شویم که جیک آواتار نو خونشو است که همین موضوع شرایطی نو را ایجاد می کند که داستان شوالیه ماه می تواند به واسطه آن ادامه پیدا کند.

تاریخ احتمالی انتشار فصل دوم

اگر مارول این سریال را تمدید کند، فصل دوم شاید چند سال دیگر منتشر شود. با توجه به سریال های متعدد مارول در دیزنی پلاس که هنوز در حال توسعه هستند، منطقی است که شوالیه ماه در انتهای فهرست دنیای سینمایی مارول جای داشته باشد و احتمالا فصل دوم تا سال 2024 پخش نخواهد شد. سریال هایی مانند جنگ های زرهی، تهاجم مخفی و آیرون هارت هنوز تاریخ انتشار ندارند. پس فصل دوم احتمالا حالا حالاها منتشر نشود. با این حال، با توجه به فرایند معمول استودیوی مارول، می توان فرض کرد که شوالیه ماه به زودی در چند اثر دیگر ظاهر خواهد شد تا انتقام خود را از خونشو بگیرد.

منبع: screenrant

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 11 تیر 1401 بروزرسانی: 11 تیر 1401 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 1580

به "هر آن چه درباره فصل دوم سریال شوالیه ماه می دانیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هر آن چه درباره فصل دوم سریال شوالیه ماه می دانیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید