وزارت نیرو، بازسازی و اصلاح شبکه گسترده توزیع برق کشور

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، خبرنگاران - معاون هماهنگی توزیع توانیر در مراسم شروع عملیات سراسری اصلاح روشنایی معابر کشور گفت: شبکه توزیع برق کشور متشکل از 600 هزار کیلومتر شبکه فشار متوسط، 300 هزار کیلومتر شبکه فشار ضعیف و بیش از 800 هزار ترانسفور ماتور هوایی و زمینی است.

وزارت نیرو، بازسازی و اصلاح شبکه گسترده توزیع برق کشور

جهت دریافت خدمات هزینه بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو (پاون)، غلامعلی رخشانی مهر اضافه نمود: این حجم از تاسیسات همیشه تعمیر و نگهداری می گردد، اما سال جاری به منظور ایجاد هم افزایی بیشتر، 12 برنامه سراسری تنظیم شد تا در قالب آن بتوانیم تعمیرات شبکه را انجام دهیم.

رخشانی مهر ادامه داد: براساس برنامه ریزی انجام شده، 12 محور اصلی برای تعمیرات سراسری در پنجشنبه و آدینه آخر هر ماه تدوین شده است.

وی ادامه داد: در قالب این برنامه، حدود 1200 اکیپ عملیاتی با شعار مبنایی تامین نیروی برق برای شهروندان و با محوری اصلی که ماهانه اعلام می گردد، نسبت به انجام تعمیرات اقدام می نمایند.

رخشانی مهر با بیان اینکه دور بعدی تعمیرات، ویژه تعویض کابل های خودنگهدار و اصلاح شبکه های فرسوده خواهد بود، گفت: بر این اساس در مکان هایی که شبکه ها در حریم هستند و مسائلی برای شهروندان ایجاد می نمایند، اقدام به اصلاح شبکه خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به اینکه از این پس هموطنان در سراسر کشور می توانند مسائل و خرابی های شبکه های توزیع را به وسیله اپلکیشین برق من یا شماره 121 اعلام نمایند، تاکید نمود: امکان بارگذاری عکس، فیلم و متن در این اپلیکیشن وجود دارد و مشترکان می توانند در صورت مشاهده مسائل شبکه، خرابی ها و…. نسبت به گزارش آن به صورت لحظه ای اقدام نمایند.

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 1 دی 1399 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 828

به "وزارت نیرو، بازسازی و اصلاح شبکه گسترده توزیع برق کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزارت نیرو، بازسازی و اصلاح شبکه گسترده توزیع برق کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید