پنکه هوشمند شیائومی

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، شیائومی به تازگی یک پنکه هوشمند ایستاده با فرکانس متغیر DC به بازار عرضه نموده است. این پنکه ایستاده از 13 آوریل در مرکز خرید شیائومی در دسترس خواهد بود و با قیمت 78 دلار به فروش خواهد رسید. این پنکه بدلیل حجم بالای هوای 29 متر مکعب در دقیقه، قادر است در عرض 2 دقیقه یک گردش کلی در سراسر خانه ایجاد کند؛ بعلاوه دارای یک سر چرخان اتوماتیک با زاویه چرخش فوق العاده گسترده است.

پنکه هوشمند شیائومی

به گزارش خبرنگاران، این فن دارای فرکانس متغیر DC است که می تواند باد را با سرعت حداکثر 6.5 متر بر ثانیه فراوری کند. از دیگر ویژگی های آن می توان به کنترل باد سنسور دما و رطوبت و گردش عمقی 16 متری اشاره نمود. به این معنی که هوا به سرعت می تواند در سراسر خانه گردش کند؛ بعلاوه مجهز به یک سنسور داخلی هال است که از چرخش اتوماتیک 150 درجه افقی، 90 درجه عمودی دو محوره، جابجایی عریض چند زاویه ای برای رسیدن به منطقه بزرگ تر پشتیبانی می نماید.

در هنگام خاموش شدن فن، سر پنکه به حالت استراحت خود باز می شود. پنکه MIJIA شیائومی دارای یک سنسور دما و رطوبت بسیار دقیق است که قادر است سرعت دنده و باد را با شرایط مختلف محیط داخلی مطابقت دهد. این پنکه هوشمند می تواند لوازم خانگی دیگر مانند رطوبت گیر، سیستم تهویه، رطوبت ساز و دستگاه های گرمایشی را به یکدیگر متصل کند.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو
انتشار: 2 تیر 1401 بروزرسانی: 2 تیر 1401 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 1573

به "پنکه هوشمند شیائومی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پنکه هوشمند شیائومی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید