پیشنهاد نجومی الهلال به امباپه به نفع رئال

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، کیلیان امباپه در حالی که یک سال دیگر با پاری سن ژرمن قرارداد دارد، اظهار داشت که قصد تمدید قرارداد با این باشگاه فرانسوی را ندارد و می خواهد از جمع پاریسی ها جدا گردد.

پیشنهاد نجومی الهلال به امباپه به نفع رئال

باشگاه پاری سن ژرمن نیز از او خواسته که یا تمدید کند و یا در همین تابستان تیم بعدی خود را انتخاب کند. مسوولان پاریسی به هیچ عنوان نمی خواهند او را در سال آینده به عنوان بازیکن آزاد به فروش برسانند از همین رو پاریسی ها نام امباپه را از اردو آماده سازی پیش فصل پاری سن ژرمن در ژاپن خط زدند.

حالا باشگاه الهلال عربستان یک بسته پیشنهادی فوق العاده برای جذب کیلیان امباپه به پاری سن ژرمن ارائه داد. این باشگاه عربستانی قراردادی یک ساله به ارزش 700 میلیون یورو به امباپه پیشنهاد داده است.

علاوه بر این عربستانی ها به امباپه اجازه می دهند که او بعد از یک سال راهی رئال مادرید گردد و به آرزوی دوران کودکی اش جامه عمل بپوشاند.

این پیشنهاد تقریبا به نفع همه است. از طرفی باشگاه پاریسی 300 میلیون یورو به دست می آورد و از طرف دیگر رئال مادرید نیز می تواند انتها سال دیگر امباپه را به اسپانیا بیاورد. امباپه نیز برای یک سال بازی در عربستان 400 میلیون یورو دستمزد دریافت می نماید و عربستانی ها می توانند بعد از انتقال کریستیانو رونالدو، برنده بزرگ ترین انتقال سال دنیا باشند.

منبع: فرارو
انتشار: 2 مرداد 1402 بروزرسانی: 2 مرداد 1402 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 1772

به "پیشنهاد نجومی الهلال به امباپه به نفع رئال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد نجومی الهلال به امباپه به نفع رئال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید