کسب سهمیه المپیک توسط یک پارالمپیکی افتخار است، نعتی دعوت می شود

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، به گزارش خبرنگاران، محمود خسروی وفا در مصاحبه با فدراسیون جانبازان و معلولان اظهار کرد: همان طور که قبلا هم اعلام کردم، همه باید تلاش کنیم و شرایطی را فراهم کنیم که خانم نعمتی به سهمیه المپیک دست پیدا کند و کسب این سهمیه، اولویت ما و فدراسیون تیر و کمان است.

کسب سهمیه المپیک توسط یک پارالمپیکی افتخار است، نعتی دعوت می شود

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا با ما همراه باشید.

خسروی وفا افزود: به دست آوردن سهمیه المپیک توسط یک ورزشکار پارالمپیکی، افتخاری است برای ورزش ایران، ورزش زنان و در نهایت برای کمیته بین المللی پارالمپیک و چنانچه این اتفاق بیافتد، موج خبری گسترده ای در زمان مسابقات المپیک به پا خواهد کرد.

رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان خاطر نشان کرد: ما در فدراسیون جانبازان و معلولان تلاش می کنیم که خانم نعمتی، هم به سهمیه المپیک و هم به سهمیه پارالمپیک دست پیدا کند. لذا وی به دو سفر اعزام می شود: یکی مربوط به پارالمپیک و یکی هم مربوط به المپیک. البته با توجه به رکوردهای خانم نعمتی، قطعا سهمیه پارالمپیک را کسب خواهد کرد و افتخاری دیگر برای ورزش کشورمان به ارمغان می آورد.

وی در انتها گفت: رقابتهای آسیایی تایلند که دارای سهمیه بازی های پارالمپیک نیز هست، پاییز سال جاری برگزار می شود و از خانم نعمتی برای شرکت در این مسابقات دعوت به عمل خواهد آمد. این افتخاری است برای مجموعه ورزش پارالمپیک کشور که از ورزشکار توانمندی مثل وی استفاده کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 132

به "کسب سهمیه المپیک توسط یک پارالمپیکی افتخار است، نعتی دعوت می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کسب سهمیه المپیک توسط یک پارالمپیکی افتخار است، نعتی دعوت می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید