آلمان بعد از خروج انگلیس موقعیت ویژه ای را در اتحادیه اروپا به لندن می دهد

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، وزیر امور اروپایی آلمان از تصمیمات برلین برای اعطای صندلی و موقعیت ویژه به انگلیس در اروپا بعد از خروج این کشور از اتحادیه اروپا اطلاع داد.

آلمان بعد از خروج انگلیس موقعیت ویژه ای را در اتحادیه اروپا به لندن می دهد

با تور تفریحی آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از دویچه ویرتشافتز ناخریشتن، آلمان می خواهد بعد از خروج انگلیس از این اتحادیه موقعیت ویژه ای را به این کشور اعطا کند.

به زعم دولت آلمان با توجه به وسعت و اهمیت این کشور و همچنین این که انگلیس اولین کشوری است که از اتحادیه اروپا خارج می گردد روابط ویژه با آن ضرورت دارد.

مایکل روت، وزیر امور اروپایی آلمان از حزب سوسیال دموکرات این کشور انتظار دارد که انگلیس بعد از خروج از اتحادیه اروپا موقعیت ویژه ای را دریافت کند.

وی در مصاحبه با رویترز گفت که با توجه به وسعت، اهمیت و عضویت دیرینه این کشور در اتحادیه اروپا احتمالا یک موقعیت ویژه برای این کشور وجود خواهد داشت.

روت همچنین توضیح داد که روابط با انگلیس باید در حد ممکن به صورت تنگاتنگ باشد. البته هیچ گونه امتیازات ویژه ای برای این کشور وجود نخواهد داشت. به اعتقاد وی خروج انگلیس از اتحادیه اروپا باید هر چه سریع تر و تا سرانجام سال میلادی2019 نهایی گردد. خروج انگلیس از اتحادیه اروپا صورت می گیرد و از آنجایی که این امر صورت می گیرد در مجلس های اروپایی بعدی هیچ نماینده اروپایی از انگلیس وجود نخواهد داشت.

وی همچنین تاکید نمود که برای اینکه خروج انگلیس تا سال 2019 محقق گردد نباید مذاکرات در این باره طولانی تر از دو سال به طول انجامد. بخصوص دولت انگلیس باید سرانجام امسال میلادی درخواست خروج خود از اتحادیه اروپا بر اساس بند 50 پیمان اروپایی را اعلام کند. بعد از آن یک تاریخ دو ساله برای اعلام شرایط خروج و روابط آینده با این کشور وجود خواهد داشت.

منبع: تسنیم
انتشار: 1 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 255

به "آلمان بعد از خروج انگلیس موقعیت ویژه ای را در اتحادیه اروپا به لندن می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آلمان بعد از خروج انگلیس موقعیت ویژه ای را در اتحادیه اروپا به لندن می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید