اختصاص بودجه 67 میلیارد تومانی سال 1041 شهرداری شریف آباد

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، خبرگزاری خبرنگاران- شهردار شریف آباد از اختصاص بودجه 67 میلیارد تومانی سال 1041 شهرداری شریف آباد اطلاع داد.

اختصاص بودجه 67 میلیارد تومانی سال 1041 شهرداری شریف آباد

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران از پاکدشت، نشست صمیمی محسن پارسا شهردار شریف آباد به همراه رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر با اصحاب رسانه جنوب شرق استان تهران برگزار گردید.

محسن پارسا شهردار شریف آباد در این نشست به حوزه های مختلف در مدیریت شهری در شروع بکارش به عنوان شهردار از ابتدای اسفند 1400 با همیاری شورای اسلامی شهر اشاره نمود و این همیاری با شورا و استفاده از نظرات شهروندان را نقطه عطف شکوفایی و پیشرفت دانست.

وی ضمن تبریک فرا رسیدن نیمه شعبان و عید باستانی نوروز به جایگاه مهم شریف آباد در جاده ترانزیتی امام رضا(ع) اشاره نمود و گفت: شریف آباد دارای جایگاه خاص و مهمی است که دروازه ورودی استان تهران از شرق کشور و در جاده ترانزیتی و بین المللی امام رضا(ع) واقع شده است.

شهردار شریف آباد افزود: اراضی مستعد کشاورزی که در حریم شریف آباد بوده که طی سالیان بسیار به دلایل مختلف در استقرار لکه های صنعتی و 4 شهرک صنعتی مصوب و غیر مصوب درآمده، این مسئله را بر ما واجب نموده که خدمات متنوعی چون رفاهی، فرهنگی، اقامتی و تفریحی را به شکل مطلوب به صنعتگران داخلی و خارجی ارائه کنیم.

پارسا با تاکید بر اصل خدمتگزاری و خدمت صادقانه به همشهریان شهر شریف آباد، گفت: شریف آباد، شهر شهیدان و صنعتگران است و این وظیفه ما را بسیار بیش از گذشته سنگین می نماید به همین علت از همان ابتدای فعالیتم، کارهای عمرانی نیمه تمام مهم در دستور کار نهاده شد و با یاری مشاوران و نظر اعضای مهم شورای اسلامی شهر و همت دوستان شهرداری کار عمرانی، کف پوش پلیس راه شریف آباد به متراژ 1500 متر انجام و خوشبختانه با شرایط مطلوب به بهره برداری رسید.

شهردار شریف آباد افزود: جدولگزاری محله های مختلف شهر به متراژ 850 متر، آسفالت معابر به طول 2هزار متر به صورت مکانیزه و 2 هزار متر لکه گیری آسفالت جهت رفاه عمومی شهروندان اجرا شده است.

وی اظهار کرد: زیرسازی 1700 متر از خیابان های اصلی، تعویض المان های شهدا در محور امام رضا(ع) و راه اندازی آبنمای میدان الغدیر که حال و روز خوبی نداشت که هم اکنون با تعمیرات شکل زیبایی به خود گرفته است.

پارسا به ساخت سریعتر کمربندی شریف آباد برای کم شدن بار ترافیکی شهر و گشایش راستا برای صنعتگران اشاره نمود و گفت: اکنون 80 درصد کار تملک کمربندی شریف آباد از ابتدای میدان الغدیر تا میدان امام رضا(ع) صورت گرفته که پیگیر برای سرعت بخشی و اتمام هرچه سریعتر به این پروژه مهم شهری هستیم.

وی به دیگر پروژه های در حال انجام همانند خیابان 24 متری در منطقه عباس آباد اشاره نمود و افزود: زیر سازی و آسفالت خیابان 24 متری سلطان محمدی که احتیاج به زیرسازی، جدولگزاری و آسفالت دارد شروع خواهد شد.

شهردار شریف آباد خاطر نشات کرد: آسفالت ضلع جنوبی محور امام رضا(ع) به متراژ 3 کیلومتر که بصورت کامل باید روکش گردد، اصلاح هندسی بعضی نقاط و دوربرگردان های سطح شهر که کارشناسی شده شکل نگرفته نیز باید تعمیر و هرچه سریعتر اجرایی گردد.

پارسا در سرانجام ضمن آرزوی روزهای بسیار خوش و بیادماندنی در ایام نوروز 1401 برای همه همشهریان، خاطر نشان کرد: خادمین شهرداری در تمامی لحظات در حال خدمت کردن برای افزایش رفاه عمومی شهروندان هستند.

انتهای پیغام/ح.ابویسانی

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 19 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 19 اردیبهشت 1401 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 1537

به "اختصاص بودجه 67 میلیارد تومانی سال 1041 شهرداری شریف آباد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختصاص بودجه 67 میلیارد تومانی سال 1041 شهرداری شریف آباد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید