استقلال چگونه صدرنشین لیگ می گردد، شاگردان استرا در انتظار دواتفاق

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال استقلال را می توان به لطف نتایج هفته های اخیرش، بهترین و آماده ترین تیم در لیگ برتر دانست. آنها در شش بازی آخرشان در این مسابقات به پیروزی رسیده و 100 درصد امتیازات را از هفته ششم تا یازدهم گرفته اند و به رده سوم جدول رسیدند.

استقلال چگونه صدرنشین لیگ می گردد، شاگردان استرا در انتظار دواتفاق

شاگردان استراماچونی در خاتمه هفته یازدهم و در حالی که یک بازی بیشتر از شهرخودرو و سپاهان دارند، با 2 و یک امتیاز کمتر از این دو تیم در رده سوم قرار گرفته اند و حالا این شانس را دارند که در خاتمه هفته دوازدهم در صورت بروز دو اتفاق همزمان، به صدر جدول برسند.

آبی پوشان که در اوج آمادگی ذهنی، بدنی و فنی قرار دارند، در هفته دوازدهم و در ملاقاتی که روز شنبه برگزار می گردد میهمان سپاهان هستند و اگر مثل شش بازی گذشته شان در این بازی هم پیروز شوند، 24 امتیازی شده و بالاتر از سپاهان 22 و شهر خودر 23 امتیازی موقتا در صدر جدول قرار می گیرند.

دو ساعت بعد از اتمام ملاقات آبی پوشان مقابل سپاهان، شهر خودرو صدرنشین کنونی لیگ در خانه به مصاف صنعت نفت آبادان می رود و اگر شهر خودرو در خانه پیروز نگردد، آنگاه آبی پوشان صدرنشین هفته دوازدهم خواهند بود و بعد از سه سال، به صدر جدول خواهند رسید.

شهر خودرو حتی اگر در خانه مقابل صنعت نفت مساوی کند، تفاضل گلش کمتر از آبی پوشان است و این باعث می گردد شاگردان استراماچونی در صورت غلبه بر سپاهان حتی در صورت مساوی شهر خودرو، بالاتر از این تیم در صدر جدول قرار بگیرند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 72

به "استقلال چگونه صدرنشین لیگ می گردد، شاگردان استرا در انتظار دواتفاق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال چگونه صدرنشین لیگ می گردد، شاگردان استرا در انتظار دواتفاق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید