برنامه ویژه رادیو سلامت برای شب یلدا

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، تهران (پانا) - رادیو سلامت برای شب یلدا برنامه ویژه ای با عنوان شب اناری به تهیه کنندگی موسی نظری پخش می نماید.

برنامه ویژه رادیو سلامت برای شب یلدا

به گزارش روابط عمومی رادیو سلامت، مرجان قندی، مشاور و سردبیر برنامه شب اناری در این باره می گوید: ویژه برنامه شب اناری از ساعت 22 به مدت دو ساعت از گروه سلامت جسم رادیو سلامت به مناسبت شب یلدا تهیه و پخش می گردد. ما در این برنامه بخش های متنوعی را تقدیم مخاطبین خواهیم کرد. مسابقه، گزارش هایی از استان های مختلف پیرامون آداب و رسوم در شب یلدا و ... پخش می گردد.

وی ادامه می دهد: بعلاوه با مدافعان سلامت صحبت می کنیم و خاطراتی که از یلداهای گذشته دارند را تعریف خواهند کرد. فال حافظ برای مخاطبین هم می گیریم. بعلاوه پزشکان از یلداهای گذشته برای مخاطبین می گویند. در ویژه برنامه شب اناری هم درباره خوراکی های این شب و خواص آن خواهیم گفت. به هر حال مردم باید مراقب باشند که دورهمی ها منجر به توسعه بیماری کرونا نگردد. این برنامه به تهیه کنندگی موسی نظری و گویندگی مسعود خواجه وند و رحیمیان پخش می گردد. برنامه شامل آیتم های متنوع است. مستندهای گزارشی با نام طعم انار داریم که سری به بازارهای شب یلدا می زنیم و حال و هوای مردم را جویا می شویم.

قندی اشاره می نماید: مسابقه از کی بپرسیم بین نسل های مختلف پدران و نوه هاست که تولیدی ضبط شده و در این برنامه پخش می گردد. در بخش طلایه داران با ایثارگران مدافعان سلامت صحبت می کنیم که شب یلدا شیفت هستند و به مردم خدمات می دهند. بعلاوه بخش های نمایشی و طنز برای مخاطبین تدارک دیده شده است و کوشش می کنیم دو ساعت شادی بخش را برای مردم در نظر گرفتیم. در مجموع سعی داریم مردم را با سنت های شهرهای مختلف ویژه شب یلدا آشنا کنیم.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 2 بهمن 1400 بروزرسانی: 2 بهمن 1400 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 1433

به "برنامه ویژه رادیو سلامت برای شب یلدا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه ویژه رادیو سلامت برای شب یلدا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید