حمل و نقل برون شهری 2700 میلیارد تسهیلات کرونایی گرفت

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، مدیرکل دفتر ارزیابی های اقتصادی و مدیریت بهره وری حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی گفت: درباره آخرین شرایط تسهیلات حمایتی دولت به شرکت های حوزه حمل و نقل گفت: براساس آخرین گزارش ها تا تاریخ هشتم آذرماه 1399، از مجموع 48 هزار میلیارد ریال تسهیلات درخواستی بخش حمل و نقل، به حدود 150 هزار متقاضی، 27 هزار میلیارد ریال یعنی 2700 میلیاردتومان تسهیلات ویژ کسب و کارهای آسیب دیده از پرداخت شده است.

حمل و نقل برون شهری 2700 میلیارد تسهیلات کرونایی گرفت

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران ، محسن صادقی، مدیرکل دفتر ارزیابی های اقتصادی و مدیریت بهره وری حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی، در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی و پایش آثار اقتصادی کرونا، گفت: در مجموع 56 درصد کل تسهیلات درخواستی بخش حمل و نقل برون شهری به متقاضیان پرداخت شده است.

صادقی در خصوص آخرین شرایط تسهیلات حمایتی شرکت های های بزرگ حمل و نقل هوایی و ریلی افزود: تا به امروز در بخش هوایی، از 29 پرونده با رقم بالغ بر 2553 میلیارد تومان، تسهیلات 9 شرکت با رقمی بالغ بر 1600 میلیارد تومان پرداخت شده است. در حوزه ریلی نیز از 60 پرونده با رقم تقریبی 875 میلیارد تومان، تسهیلات 15 شرکت با رقمی حدود 158 میلیارد تومان پرداخت شده است.

مدیرکل دفتر ارزیابی های اقتصادی و مدیریت بهره وری حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی ضمن اشاره به هماهنگی های صورت گرفته با بانک مرکزی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تمامی اقدامات لازم در خصوص تسهیل فرآیند اخد تسهیلات کرونا توسط وزارت راه و شهرسازی صورت گرفته است و امید می رود در روزهای آینده پرداخت این تسهیلات توسط بانک های عامل به شرکت ها، با سرعت بیشتری تداوم یابد.

وی در خصوص برخی مسائل و مسائل موجود در دریافت تسهیلات کرونا توسط شرکت های حوزه هوایی و ریلی گفت: در حال حاضر ستاد وزارت راه و شهرسازی راساً نسبت به رفع مسائل شرکت های باقی مانده در حال اقدام است. با این حال عمده دلیل تاخیر در این زمینه، موضوع ارائه وثائق و تضامین و مسائل چک برگشتی شرکت ها است.

->

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 8 دی 1399 بروزرسانی: 8 دی 1399 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 844

به "حمل و نقل برون شهری 2700 میلیارد تسهیلات کرونایی گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمل و نقل برون شهری 2700 میلیارد تسهیلات کرونایی گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید