رقم قرارداد ویلموتس و دستیارانش؛ بالای 112 میلیارد تومان برای 3 سال!

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، اگر رقم کلی قرارداد را به پول خودمان حساب کنید، بالای 112 میلیارد تومان می گردد. حالا او چقدر غرامت می خواهد؟ فدراسیون فوتبال می گوید خواسته ویلموتس 650 هزار یورو است.

رقم قرارداد ویلموتس و دستیارانش؛ بالای 112 میلیارد تومان برای 3 سال!

مارک ویلموتس و کادر فنی این مربی بلژیکی برای سه سال با فدراسیون فوتبال ایران قراردادی به ارزش 8 میلیون یورو امضا نموده اند.

به گزارش خبرورزشی، رقم قرارداد مارک ویلموتس و دستیارانش به طور دقیق معین شد. کادر فنی این مربی بلژیکی برای سه سال با فدراسیون فوتبال ایران قراردادی به ارزش 8 میلیون یورو امضا نموده اند. این را یکی از نمایندگان مجلس هم تأیید می نماید. او که تمایلی ندارد نامش فاش گردد، بعد از رؤیت قرارداد مارک ویلموتس به روزنامه خبرورزشی می گوید: قراردادی که امضا شده، جای آنالیز زیادی دارد.

این خواسته ای بود که مجلس داشت. قرارداد سه مربی فوتبال را خواستیم. ابتدا قرارداد آقای ویلموتس، بعد قرارداد آقای کی روش و بعد هم قرارداد آقای استراماچونی سرمربی استقلال. این سه قرارداد برای ما هزینه زیادی داشته است.

او درباره قرارداد ویلموتس شرح می دهد: بعد از آنکه مجلس درخواست داشت، آقای تاج قرارداد را در اختیار ما قرار دادند. هنوز در حال آنالیز هستیم. تنها چیزی که می توانیم بگوییم این است که رقم دستمزد ایشان و دستیارانش برای سه سال 8 میلیون یورو بوده است. البته زمانی که یکی از نمایندگان بیان کرد قرارداد سه میلیون دلار در سال بوده، فدراسیونی ها بیانیه ای منتشر کردند که باید مجلس عذرخواهی کند ولی حالا معین شده سه میلیون دلار در سال کاملاً درست بوده. شما این قرارداد را به دلار برگردانید، سالانه همین رقم می گردد.

عمده انتقاد مجلس به این موضوع است که چرا وقتی ویلموتس قرارداد را یک طرفه فسخ کرد، فدراسیون فوتبال از کانال وزارت ورزش از یکی از شرکت های قدرتمند دولتی 2 میلیون یورو قرض گرفت تا نقداً به ویلموتس و کادرش بدهد. این رقم بالای 30 میلیارد تومان است.

اگر رقم کلی قرارداد را به پول خودمان حساب کنید، بالای 112 میلیارد تومان می گردد. حالا او چقدر غرامت می خواهد؟ فدراسیون فوتبال می گوید خواسته ویلموتس 650 هزار یورو است.

نکته اینجاست که فدراسیون 650 هزار یورو اضافه تر داده است، بنابراین خواسته ویلموتس غرامتی سنگین تر است. وقتی از آن نماینده مجلس پرسیدیم جواب داد: در حال آنالیز این موضوع هستیم. به ما گفته شده سه ماه پول قرارداد مساوی با غرامت است ولی ویلموتس شکایت نموده. به زودی شکایت به مراحل پایانی می رسد و معین می گردد رقم دقیق چقدر است. آن موقع معین می گردد ما باید حرف چه کسی را باور کنیم.

منبع: عصر ایران
انتشار: 2 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 184

به "رقم قرارداد ویلموتس و دستیارانش؛ بالای 112 میلیارد تومان برای 3 سال!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقم قرارداد ویلموتس و دستیارانش؛ بالای 112 میلیارد تومان برای 3 سال!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید