زمان تحویل مسکن نهضت ملی

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، خبرنگاران- معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی از شروع تحویل مسکن نهضت ملی از ماه های ابتدایی 1401 خاطرنشان کرد: بیش از 5 میلیون و 300 هزار متقاضی تا امروز در طرح نهضت ملی مسکن و طرح حمایتی دولت ثبت نام نموده اند.

زمان تحویل مسکن نهضت ملی

به گزارش خبرنگاران، محمود محمودزاده در ارتباط تصویری با خبر 21 سیما اضافه نمود: حدود 90 درصد از ثبت نام نمایندگان سه شرط از چهار شرط شان مورد پالایش قرار گرفته است و شرط چهارم شامل سابقه سکونت در استان یا شهر تازه مورد تقاضا مورد آنالیز قرار می گیرد و پیش از تابستان 1401 نتیجه نهایی به متقاضیان اعلام می گردد.

وی گفت: البته به صورت گروه به گروه، هر گروهی که زودتر پالایش شوند و به صورت پیامک برای ادامه فعالیت ها اطلاع رسانی می کنیم.

محمودزاده ادامه داد: نتیجه تا آخر خرداد اعلام می گردد و به اداره کل راه و شهرسازی استانی که ثبت نام کردند یا به شهر تازهی که در آن ثبت نام داشتند باید مراجعه نمایند و آنالیز مجدد مستندات اگر اشتباهی انجام شده باشد حتما انجام خواهد شد.

وی گفت: از ماه های ابتدایی سال 1401 تحویل واحدها را داریم که در قالب طرح قبل ثبت نام نموده بودند و با توجه به این که ضرورت ایجاب می کرد کسانی که در طرح اقدام ملی مسکن هم ثبت نام نموده بودند از مزایای نهضت ملی هم ثبت نام بهره مند شوند این دو طرح در هم ادغام شد. از ابتدای سال 1401 افتتاح واحدهایی را خواهیم داشت و سال 1401 بنا بر این است که ساخت بیش از یک میلیون واحد مازاد بر واحدهایی که الان کار می گردد، آغاز گردد.

وی اضافه نمود: مقدار تسهیلات 450 میلیون تومان رای تهران است و برای کلانشهرهای بالای یک میلیون نفر جمعیت 400 میلیون تومان و مراکز استان ها 350 میلیون تومان و سایر شهرهای کشور هم 300 میلیون تومان است.

معاون وزیر راه و شهرسازی درباره قیمت تمام شده مسکن هم گفت: هموطنان عزیزی که در این طرح مشارکت می نمایند عدد ثابتی را استناد ننمایند و بر اساس نوع ساختمان و تعداد طبقات و موضوعات متفاوت با قیمت های مختلفی متفاوتی مواجهیم، ولی هر متقاضی در ابتدای قراردادی که با سازنده می بندد تقریبا تا انتهای طرح تصویری روشنی را برای آن معین می نمایند و مقدار آورده اش معین می گردد که در طی چهار تا پنج مرحله در طول یک سال و نیم تا دو نیم سال باید آورده شان را معین نمایند.

منبع: صدا و سیما

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 7 خرداد 1401 بروزرسانی: 7 خرداد 1401 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 1547

به "زمان تحویل مسکن نهضت ملی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان تحویل مسکن نهضت ملی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید