صدری تا آستانه کناره گیری از پرسپولیس رفت، نگرانی بابت پول و حکم

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، به گزارش خبرنگاران، پرسپولیس که آغاز مقتدرانه ای در بیست و یکمین دوره رقابتهای لیگ برتر نداشته و در ملاقات یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان برابر الهلال هم شکست سنگینی را متحمل شد، هنوز نتوانسته به آرامش برسد و دو مشکل بزرگ به مسائل فنی این تیم نیز اضافه شده است.

صدری تا آستانه کناره گیری از پرسپولیس رفت، نگرانی بابت پول و حکم

یکی از این مسائل که ممکن است در راه گرفتن مجوز حرفه ای سازی برای سرخپوشان دردسر گردد پرداخت بدهی سنگین به کالدرون سرمربی سابقه پرسپولیس است و دیگری موقت بودن و سرپرست بودن مجید صدری است.

صدری سرپرست باشگاه پرسپولیس با تأمین 22 میلیارد تومان پول برای پرداخت طلب گابریل کالدرون قصد داشت نظر وزیر ورزش را برای دریافت حکم مدیرعاملی باشگاه جلب کند. با این حال حمید سجادی هنوز در مقابل این موضوع مقاومت نموده است و از صدری خواسته تا ضمن پیگیری امور جاری نسبت به پرداخت مطالبات گابریل کالدرون اقدام کند.

صدری برای پرداخت پول به کالدرون دو بار به ملاقات وزیر ورزش رفت تا او را متقاعد به انتخاب مدیرعامل باشگاه کند تا تکلیف قرض های گرفته شده در طول یک سال گذشته نیز معین گردد.

او هرگونه پرداخت پول به کالدرون را نیز منوط به معین شدن تکلیف هیأت مدیره این باشگاه نموده بود اما باز هم خبری از سوی وزارت ورزش نشد تا سرخ ها در آخرین روزهای مانده تا پایان جابجایی چاره ای جز واریز پول به حساب کالدرون و باز شدن پنجره جابجاییی نداشته باشد.

خبرنگاران کسب اطلاع نموده که صدر در یکی از نشست هایی که با وزارت ورزش داشته تاکید نموده اگر شرایط مدیریت باشگاه و حکم مدیرعاملی صادر نگردد از مسئولیتش استعفا می دهد. البته این موضوع با وساطت بعضی نزدیکان وزارت ورزش و اعضای هیات مدیره ختم به خیر شده و صدری به کارش ادامه داده است.

سازمان لیگ فوتبال در حالی فردا یکشنبه را آخرین روز جابجایی باشگاه های لیگ فزونی معین نموده است که صدری هنوز پیروز به تسویه 580 هزار دلاری با کالدرون و خواکین به خاطر 95 هزار دلار نشده است.

با این حال سرپرست باشگاه پرسپولیس فرایند پرداخت به کالدرون را شروع نموده است تا پول را به حساب آنها در سوئیس واریز کند. در این میان به علت محدودیت های انتقالی که وجود دارد یک ایرانی ساکن اسپانیا پذیرفته است تا در راه انتقال این پول به پرسپولیس یاری کند.

در صورتیکه باشگاه پرسپولیس بتواند این مبلغ را به حساب کالدرون واریز کند با سه بازیکن خارجی و یک بازیکن داخلی مد نظر یحیی قرارداد امضا می نماید تا فهرست این تیم برای ادامه بیست و یکمین دوره رقابت های لیگ برتر تکمیل گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 آذر 1400 بروزرسانی: 13 آذر 1400 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 1376

به "صدری تا آستانه کناره گیری از پرسپولیس رفت، نگرانی بابت پول و حکم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدری تا آستانه کناره گیری از پرسپولیس رفت، نگرانی بابت پول و حکم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید