مادایران و مانترا، نمایندگان رسمی خدمات پس از فروش هوآوی در ایران
به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، توجه به خدمات پس از فروش و ارائه مناسب آن به مشتری ها، یکی از اصل های مهم برنامه راهبردی شرکت هوآوی به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان تلفن هوشمند در دنیا است. ارائه خدمات مناسب و استاندارد در ایران نیز از این قاعده مستثنی نیست.

شرکت هوآوی مانند گذشته عمل به تعهدهای خود را به عنوان بهترین روش برای افزایش رضایت مندی خریداران محصولاتش در نظر دارد. همانطور که در 4 سال گذشته با وجود تحریم ها، نه تنها به خدمت رسانی به مشتری های ایرانی خود ادامه داده بلکه به شکل مستمری فعالیت هایش را در ایران گسترش داده است. این شرکت بزرگ چینی به تازگی و پس از آنالیز های متعدد، دو شرکت نام آشنا و قابل اطمینان مادیران و مانترا را به عنوان نمایندگان رسمی خود برای اجرای تعهداتش در ایران انتخاب نموده است.
در گذشته شرکت حامی خدمات پس از فروش هوآوی را بر عهده داشت، اما در حال حاضر تمام محصولات هوآوی که به شکل رسمی وارد ایران می شوند، تحت حمایت خدمات پس از فروش شرکت های مادیران و مانترا هستند. هوآوی برای راحتی مشتری های خود، روش های آسان و در دسترسی را جهت آنالیز ضمانت دستگاه های خود در نظر گرفته است. به این صورت که اعتبار سنجی گارانتی هوآوی از سه طریق ارسال کد IMEI به مرکز پیامکی (100042000)، تماس با مرکز پشتیبانی شبانه روزی به شماره 02142000 یا مراجعه به قسمت پشتیبانی در وب سایت رسمی شرکت هوآوی به این آدرس امکان پذیر است:
https://consumer.huawei.com/fa
امیدواریم تمام شرکت های بزرگ و پیشرو در تکنولوژی های روز دنیا مانند هوآوی، به بهبود کیفیت خدمات، حل مسائلی مانند سرگردانی خریداران برای نحوه دریافت خدمات و برطرف مسائل موجود در تامین قطعات محصول در ایران توجه نمایند.
منبع: همگردی