شرایط وخیم بیمارستان های مشهد

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، با شیوع گسترده ویروس دلتا، شرایط کرونایی مشهد به سوی فرا بحرانی و سیاه پیش رفته که با توجه به این شرایط می طلبد مردم بیش از گذشته پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت نمایند. اگر مردم خودشان آستین همت را بالا نزنند و به فکر سلامتی شان نباشند، قطعا با شرایط پیش آمده در روز های آینده باید شاهد روز های سخت تر و صحنه های ناگواری از مرگ و میر هم وطنانمان باشیم.

شرایط وخیم بیمارستان های مشهد

شهر مشهد و بیشتر شهرستان های خراسان رضوی در شرایط بحرانی قرارگرفته و این روزها، مدافعان سلامت شاهد صحنه های غم انگیز و تاسف باری هستند که بسیاری از هموطنان مان به ویژه جوانان به علت ابتلا به این بیماری جان خود را از دست می دهند و یا در شرایط جسمانی نامناسبی قرار می گیرند.

مقدار رعایت پروتکل های بهداشتی در مشهد از سوی مردم به 35 درصد کاهش یافته است و بعضی مراکز درمانی بخش های جدیدی را برای بستری مبتلایان به کرونا اختصاص داده اند؛ اما هیچکدام برای مهار کرونا در این کلانشهر کافی نبوده است.

مشهد همیشه پذیرای تعداد زیادی از زائران بوده و هست و حالا گفته شده حدود یک سوم از بستری های کرونایی، زوار هستند. خیابان ها، مغازه ها، ادارات، بانک ها، باشگاه ها و باغات عروسی و مساجد و همه و همه به گونه ای در فرایند معمول و حتی بیش از معمول خود فعالند که گویی هیچ خبری از بیماری نیست و هیچ اتفاقی نیفتاده.

سکوت مسئولین به قدری عمیق است که گویی شنیدن خبر درگذشت روزانه بیش از 300 نفر از مردم عزیزمان، جزئی از اخبار روزانه ای است که دیگر هیچ حساسیتی در ایشان ایجاد نمی کند. اگر امروز مشهد را تعطیل نکنید؛ فردا خیلی دیر است.

عکاس: محسن رحیمی عنبران/ صداوسیما

منبع: فرارو
انتشار: 21 مرداد 1400 بروزرسانی: 21 مرداد 1400 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 1251

به "شرایط وخیم بیمارستان های مشهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط وخیم بیمارستان های مشهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید